• Kärt barn har många namn

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Cupcake: jag ser, men undrar också om det är tjockt o inte bara smalt?

• Cupcake2012

Ska försöka hålla mig ett tag till sen ska jag ta ett nytt :) sen 19 nu iaf. Har gjort IVF och fick i tisdags tillbaka ett 5 dagars odlat. Så det är bara ruvardag 4 idag :) testdag midsommardagen först så jag vet det är tidigt.. Hihi! Vid en vanlig cykel skulle man säga ÄL + 9. Tack för lånet av ögonen och för hjälpen.

• Cupcake2012

Kärt barn - det starkaste är lite väl smalt tycker jag men när jag kollar mot ljuset så är det tjockare. Svårt att säga om det är spök.

• kanske 4a
    Hoppas 2012 skrev 2012-06-09 20:32:12 följande:
    Kanske
    Åh ser bra ut, grattis!

Tack!
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • Johannnis

Flickor och pojkar(om här är några) Vad säger ni om detta?

Jag är verkligen fundersam. Och kan inte tro att det är sant. Är det sant? Ska köra ett clearblue imorgon.. Men behöver lite bekräftelse.

Taget imorse 9/6

Översta från imorse 9/6
    Nedersta från 6/6

HJÄÄLP

• Cupcake2012
    Johannnis skrev 2012-06-09 22:38:04 följande:
    Flickor och pojkar(om här är några) Vad säger ni om detta?

Jag är verkligen fundersam. Och kan inte tro att det är sant. Är det sant? Ska köra ett clearblue imorgon.. Men behöver lite bekräftelse.

Taget imorse 9/6

Översta från imorse 9/6
    Nedersta från 6/6

HJÄÄLP
    Är ju både brett och rosa! Grattis! :))
  • Johannnis
    Cupcake2012 skrev 2012-06-09 22:42:15 följande:
    Är ju både brett och rosa! Grattis! :))
    Tack :) Ska testa med CB imorgon bitti för säkerhetsskull. Man hör såå mycket skräckhistorier om falska plus osv.. Hoppas verkligen att detta är sant.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester