• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Kanske4: åååh grattis!!!!!

Hoppas2012: ;)

• Johannnis
    Cupcake2012 skrev 2012-06-09 22:56:51 följande:
    Johannnis - det tror jag absolut att det är! :) lycka till i morgon bitti!
    Ja,, Jag uppdaterar imorgonbitti. Deckar på kudden nu :) Tackar så länge
  • Kärt barn har många namn

Cupcake: var detta ET eller FET, dvs har du tagit ägglossningsspruta? Så inte det finns kvar i kroppen. Åhh, håller tummarna sååå!

Grattis Johannnis!!

• Cupcake2012

Kärt barn - FEt med blasto, ingen spruta! :) måste försöka sova så att det blir morgon så jag kan testa igen. Lätt! :))

• Johannnis

Tack. Går fortf inte riktigt in i hjärnan. Kom överens med min sambo att jag denna morgon skulle göra ett billigt test och ett clearblue. Började med det billiga. När jag såg att det började ge utslag så gjorde jag clearblue också. Hade urin i en behållare. Satt på toaletten och läste medans jag väntade. Jag kände att nu får det vara färdigt minsann. Tog upp clearbluet OCH...

Vad tror nig???  TyDLIGT ELLER?
    Sprang in till min man och väckte han. Han tvivlade på det först men sen sa han att han blev skitnervös. Så han gick och hämta en jönssonligan film Så nu ligger han här bredvid mig i sängen och vi ska mysa ner oss till den.. :)

• Yvone
    Johannnis skrev 2012-06-10 06:47:09 följande:
    Tack. Går fortf inte riktigt in i hjärnan. Kom överens med min sambo att jag denna morgon skulle göra ett billigt test och ett clearblue. Började med det billiga. När jag såg att det började ge utslag så gjorde jag clearblue också. Hade urin i en behållare. Satt på toaletten och läste medans jag väntade. Jag kände att nu får det vara färdigt minsann. Tog upp clearbluet OCH...

Vad tror nig???  TyDLIGT ELLER?
    Sprang in till min man och väckte han. Han tvivlade på det först men sen sa han att han blev skitnervös. Så han gick och hämta en jönssonligan film Så nu ligger han här bredvid mig i sängen och vi ska mysa ner oss till den.. :)

Grattis!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester