• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tjejer, jag är helt nervös att vi inte ska hinna ha sex i tid!! Fick lika starkt streck som kontrollstrecket i morse på ältestet. Igår va det starkt men inte lika starkt.
    Vi hinner inte sexa förän ikväll då mannen jobbar!!!

Eftersom vi får hjälp med ägglossningen så vill man ju inte missa det! Åh, tror ni vi hinner?

• Hoppas 2012

Knasten
    Om du fick pos imorse och har sex ikväll är det ju bra prickat! Eller missförstår jag dig??

• angie91
    Knasten83 skrev 2012-06-10 11:51:50 följande:
    Tjejer, jag är helt nervös att vi inte ska hinna ha sex i tid!! Fick lika starkt streck som kontrollstrecket i morse på ältestet. Igår va det starkt men inte lika starkt.
    Vi hinner inte sexa förän ikväll då mannen jobbar!!!

Eftersom vi får hjälp med ägglossningen så vill man ju inte missa det! Åh, tror ni vi hinner?

de borde ni göra!!  det tar juh en stund innan ägget släpper o såå.. ikväll borde bli toppen.

borde juh va er tur nu.. <3

• Loa
    skumbanan skrev 2012-06-10 11:53:55 följande:
    Loa: när är bim? :)
    Om bim är beräknad mens så var det i förrgår. Jag åkte och köpte ett digitalt test och det visade positivt. Nu behöver vi inte fundera mer :)
  • Gabriella89

Hej på er! Jag har BIM 13/6. Är stickor eller digitala det bästa att testa med? Jag känner mig oerhört säker på att jag är gravid. Har tetat en hope sticker och ja "för tidigt" men om man köper digitalt finns det större chans då för ett säkrare resultat?

• skumbanan
    Gabriella89 skrev 2012-06-10 13:59:58 följande:
    Hej på er! Jag har BIM 13/6. Är stickor eller digitala det bästa att testa med? Jag känner mig oerhört säker på att jag är gravid. Har tetat en hope sticker och ja "för tidigt" men om man köper digitalt finns det större chans då för ett säkrare resultat?

På digitala cb får du ju svaret gravid /inte gravid... och det går att lite på. I alla fall ett gravid :) Inga spök-resultat.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester