• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

gårdagens o dagen (underst) och dagens ensamt. är det bara jag som ser? brukar de kunna ge sträck när de har torkat, snälla kan nån svara?
  • Loa

Hej på er! Jag har alltid tyckt att de här trådarna känns lite löjligt. Man vet väl om man är gravid eller inte - innerst inne. Men tji fick jag! Står med ett test och både min man och jag är villrådiga. Tog en bild, men ser nu på min skärm att  det knappt syns alls. Strecket finns dock där, men det är svagt. Jag tror chansen finns att det är positivt, min man är mer skeptiskt. Med mina två  döttrar har strecken alltid kommit direkt och mycket tydligt, ingen tvekan. Hur ska jag tolka det här..?

• alexander2011

asså jag ser sträck på ditt test men är det rätt färg? jag råder dig o testa imorgon igen :) lycka till

ska trixa bilden åt dig o se om man ser tydligare 

• alexander2011
    skumbanan skrev 2012-06-10 11:40:48 följande:
    Alexander och Loa: ser streck på era :)
    Åhh vad glad jag blir Solig
  • alexander2011

Loa: mitt program accepterade inte ditt kort :( hahaha. jag kan inte redigera med mitt program asså

• Loa

Vilket antiklimax det blir när man står där, två nervösa människor som väntar på ett positivt eller negativt beslut och så blir det något mitt emellan..:)

• Loa
    alexander2011 skrev 2012-06-10 11:42:27 följande:
    Loa: mitt program accepterade inte ditt kort :( hahaha. jag kan inte redigera med mitt program asså
    Okej, säkert för jag gjorde den till en gif i photoshop för att den skulle bli så bra som möjligt på webben.
  • Underbar
    alexander2011 skrev 2012-06-10 11:36:45 följande:

gårdagens o dagen (underst) och dagens ensamt. är det bara jag som ser? brukar de kunna ge sträck när de har torkat, snälla kan nån svara?
    Ser inte ett skit om jag ska vara ärlig Obestämd.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester