• Cupcake2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Grattis Johannnis :) I knew it!! Hur känns det?

Ngn som sitter vid en dator jag kan maila en bild? ;)

• FruFrida

Hej tjejer! Jag behöver ert expertråd!
    Jag har tre missfall i bagaget men vi fortsätter försöka. I morse tog jag ett test från Testlagret (stick) som visade positivt enligt mig, starkt kontrollstreck och ett svagt teststreck. Teststrecken är väldigt svagt men väl synligt och rosa inom tiden. Visst visar testlagret inte så om det inte är positivt?

Anledningen till att jag är väldigt ivrig till att veta är att jag har blivit ordinerad progesteron och trombyl som jag ska börja ta så snart jag plusat. Så frågan är om jag kan känna mig säker på att det är positivt och hämta ut medicinen idag.

• Johannnis

Tack och detsamma..

Cupcake2012 skrev 2012-06-10 07:15:37 följande:
    Grattis Johannnis :) I knew it!! Hur känns det?

Ngn som sitter vid en dator jag kan maila en bild? ;)
     TACK :) Känns helt overkligt. Eftersom jag inte har några symtom merän mensvärk så känns det konstigt. Har alltid inbillat mig att jag skulle må jätteilla och kräkas och sånt. Men inte de. Ännu. Är lite trött också.  Helt sjukt. När ska man ringa BM för inskrivning? är i vecka 6-7
  • Odetta
    FruFrida skrev 2012-06-10 07:42:21 följande:
    Hej tjejer! Jag behöver ert expertråd!

Jag har tre missfall i bagaget men vi fortsätter försöka. I morse tog jag ett test från Testlagret (stick) som visade positivt enligt mig, starkt kontrollstreck och ett svagt teststreck. Teststrecken är väldigt svagt men väl synligt och rosa inom tiden. Visst visar testlagret inte så om det inte är positivt?

Anledningen till att jag är väldigt ivrig till att veta är att jag har blivit ordinerad progesteron och trombyl som jag ska börja ta så snart jag plusat. Så frågan är om jag kan känna mig säker på att det är positivt och hämta ut medicinen idag.

Jag skulle börja med medicineringen idag, grattis och lycka till!!! (jag äter Trombyl från ÄL och är nu i v13)
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥ mammajuli.blogspot.com ♥
  • FruFrida
    Odetta skrev 2012-06-10 07:45:56 följande:
    Jag skulle börja med medicineringen idag, grattis och lycka till!!! (jag äter Trombyl från ÄL och är nu i v13)
    Tack! Då är det bara att vänta på att apoteket öppnar! :D
  • Cupcake2012

Nu har jag gjort 2 st idag på morgonurin.. och dem är klart rosa och bredare än igår! RD 5 lr ÄL +10. :)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester