• Meeee

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Grattis till alla nya plus

• un poco

Idag tog jag det digitala, men det var negativt. Tror inte det är min tur denna månad. Känns tråkigt att 2 test fått upp mitt hopp lite.

Beställde från Billiga tester så de kommer nog lagom till Bim dagen, får testa då utifall mensen uteblir. Nu har jag slängt ut mer än 500 kr  bara på några dagar, så nu får det vara bra Obestämd

Grattis till plus

• HASP

Hej tjejer, jag behöver er hjälp! Vad säger ni om detta test? Tagit med morgonurin på bim+1.
  • un poco
    HASP skrev 2012-06-10 08:30:12 följande:

Hej tjejer, jag behöver er hjälp! Vad säger ni om detta test? Tagit med morgonurin på bim+1.
    Det ser positivt ut, men svagt
  • un poco

Är det nån som ser nåt på det här, tog det igår kväll, men insåg efteråt att jag kissat 5 sek istället för 10 så därför blev kontrollstrecket väldigt svagt. jag ser inget iaf

• HelenFr
    HASP skrev 2012-06-10 08:30:12 följande:

Helt klart plus :)
  • kanske 4a
    Knasten83 skrev 2012-06-09 22:56:50 följande:
    Kanske4: åååh grattis!!!!!

Hoppas2012: ;)
    Tack, snart är det din tur!
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a

Ingen tvekan här heller längre, wiiiiiiiiiiiiiiiihoooooo!!!!!!! Skrattande

X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester