• Gabriella89

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Okej tack ;) 

• Starbaby
    Gabriella89 skrev 2012-06-10 13:59:58 följande:
    Hej på er! Jag har BIM 13/6. Är stickor eller digitala det bästa att testa med? Jag känner mig oerhört säker på att jag är gravid. Har tetat en hope sticker och ja "för tidigt" men om man köper digitalt finns det större chans då för ett säkrare resultat?
    Ja om du testar tidigast dagen du förväntar din mens. Men om du är en person som har låga hornomhalter som jag, så kan du testa negativt även på förväntade mens dagen. Jag testade positivt först bim +3.
    www.mystarbaby.vimedbarn.se ♥ www.finest.se/natali
  • Knasten83

Ja alltså jag testade senast igår em och då va det inte helt pos. Sen i morse va det pos. Vet ju inte när det slog om ;) men borde väl hinna? Simmarna hinner upp innan det släpper eller behöver de också ett tag på sig?

• Knasten83
    Hoppas 2012 skrev 2012-06-10 15:21:18 följande:
    Knasten du hinner, lovar!

hihi taaaaack! Hoppas också det!! Glad
    www.heddishsaker.blogg.se
  • Knasten83
    Hoppas 2012 skrev 2012-06-10 15:21:18 följande:
    Knasten du hinner, lovar!
    hur går det för dej då??
    www.heddishsaker.blogg.se
  • Hoppas 2012

Går bra, haft en avslappnad cykel denna gången :) är på äl+4 tror jag om jag går på känningar :)

• un poco

Nu har jag snart handlat upp alla grav test som våran lokala affär har. Uscha vad dumt det känns.
    Tog ett nytt idag,
    "Strecken" eller vad det nu är blir inte starkare? Borde det inte bli det? Är på bim -4 eller Äl+10

nån som vill hjälpa mig o trixa?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester