• Barbamama08

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ok har försökt sälja mina äl-test och grav-test, men ingen verkar vilja köpa. Nu ger jag bort dem, skicka ett medelsnde till mig så skickar jag dem.

• Barbamama08
    Barbamama08 skrev 2012-06-10 17:04:36 följande:
    Ok har försökt sälja mina äl-test och grav-test, men ingen verkar vilja köpa. Nu ger jag bort dem, skicka ett medelsnde till mig så skickar jag dem.

Testlagret är det.
  • Starbaby
    un poco skrev 2012-06-10 16:28:11 följande:
    Nu har jag snart handlat upp alla grav test som våran lokala affär har. Uscha vad dumt det känns.
    Tog ett nytt idag,
    "Strecken" eller vad det nu är blir inte starkare? Borde det inte bli det? Är på bim -4 eller Äl+10

nån som vill hjälpa mig o trixa?

Jag ser ingenting alls tyvärr. Men jag plussade inte förr än bim +3 är nu i vecka 10.
    www.mystarbaby.vimedbarn.se ♥ www.finest.se/natali
  • un poco
    Starbaby skrev 2012-06-10 17:10:05 följande:
    Jag ser ingenting alls tyvärr. Men jag plussade inte förr än bim +3 är nu i vecka 10.
    ok, tack för titten

Anledningen till min förrvirring är att jag fick ett svagt plus på CB i fredags, men det behöver ju inte betyda att  det är ett plus
  • Cessan

Hej!

Jag tänkte fråga en liten fråga till er experter :)
    Jag tog ut min hormonspiral i fredags och bm sa då att det såg ut som att det var ägglossningstid vilket borde stämma (enligt p-tracker med), men igår så började jag blöda, bara lite lite, men idag har det kommit dessto mer. Är detta "riktig" mens eller bara någon mellanblödning?
    Kommer jag få äl igen om 2 eller 4 veckor? Jag hade järnkoll på min cykel, men nu rubbades allt :P  

• angie91
    Knasten83 skrev 2012-06-10 14:46:43 följande:
    Tack Angie!! :) tycker också det är vår tur nu.

Hur mår du? Du är gravid nu väl?

ja v 8 här :D ja mår som ja förtj'nar :P illamående o yr dygnet runt o riktigt trött :P

hoppas verkligen de e er tur nu <3<3

• Madelonen1

Usch idag är ingen bra dag. Har kommit på att jag inte känner ett enda symtom längre, så har det varit några dagar nu.. Precis samma sak i augusti förra året då jag fick MA. Känner mig inte så hoppfull längre :( är i vecka 8

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester