• Meja JP

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

minaz skrev 2012-06-10 22:22:46 följande:
    Snart ska det väl vara min tur att plussa tycker jag  2 år utan ett endaste och hur lång tid ska det igentligen behöva ta?
    Grattis ni andra till era pluss, vad roligt för er.

Har ett barn sedan ett tidigare förhållande, en liten pojk på 9 år och efter honom har jag inte lyckas få några fler barn... =(
    Nu lever jag i ett annat förhållande och önskar verkligen en liten vid min andra sida av sängen...
    Jag njuter verkligen av tiden jag har tillsammans med mitt barn nu, både bra , roliga , jobba stunder men helt fantastiskt att vara mamma.

Min son är verkligen ett mirakel och skulle igentligen inte ha funnits men trots alla odds så lever han och är en av oss.
    Skulle ni också vara lite överbeskyddande och vara extra rädd om erat barn då?

Fy va orättvist :-/

Har du testat nyligen?
  • ellen05
    Misskitty skrev 2012-06-10 21:52:42 följande:
    BEHÖVER SNABBT SVAR PÅ EN FRÅGA  FÖR JAG HÅLLER PÅ ATT BLI TOKIG.....

Tog ett test i lördags morse från testlagret.  Först såg jag inget alls, men efter en stund efter (ca 5-7 min) tyckte jag mig ana ett svaaaagt brett rosa streck.(var på ruvardag 8 jag tog mitt test)  Brukar inte strecket dyka upp direkt eller kan det dröja en stund innan det visar sig? Inväntar nya tester men de kommer på tisdag först..
    Misskitty, ruvardag 8 är väl ganska tidigt? Då är ett svagt streck helt ok
    Jag fick jättesvagt på äl+10.
    har du gjort ET eller FET?
  • MirandaMay

Hej allihopa! Har följt den här tråden länge men aldrig kommenterat eller lagt upp något. Nu är vi på andra försöket och jag tog ett test med KVÄLLSurin på äl+7 (extremt tidigt och på kvällen, jag vet. ) Jag tyckte mig se en svaaaag skugga skymta och kunde inte låta bli att trixa lite. 

Vad tror ni?
    Ska förstås ta ett imorgon bitti men bara på kul vill jag höra vad ni tror?

• MirandaMay

jaa... åh... tänk om!! Ska bli sååå spännande att testa med morgonurin imorrn bitti. Kommer bli svårt att somna nu!

• sajo0106
    MirandaMay skrev 2012-06-10 22:41:02 följande:
    Hej allihopa! Har följt den här tråden länge men aldrig kommenterat eller lagt upp något. Nu är vi på andra försöket och jag tog ett test med KVÄLLSurin på äl+7 (extremt tidigt och på kvällen, jag vet. ) Jag tyckte mig se en svaaaag skugga skymta och kunde inte låta bli att trixa lite. 

Vad tror ni?

Jag brukar typ aldrig skriva på såna här för jag brukar aldrig se något även om alla andra ser... men denna gång så SER jag faktiskt :D! Så GRATTIS!!!
  • Cupcake2012

Vad tror ni?

I see :) Hoppas på en fin stegring!
  • Knasten83

Vad tror ni?

WOW! Så tidigt och rosa!! Detta bådar gott hörru!! :)) Spännande o se ditt morgontest!
    www.heddishsaker.blogg.se
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester