• fredslund

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej! Jag har en fråga, jag har köpt grav test och ägglossningstest från minipriser/ billiga tester. Se å undrar om nån av er använder dom å vet om de alltid blir två sträck på ägglossningstesten? Mvh

• sweasmamma
    HelenFr skrev 2012-06-10 21:57:55 följande:
    RSL restless legs syndrome och jag fick lergigan comp inte forte... Helt hopplöst, kunde absolut inte sova, illamåendet försvann inte och skakningar i benen...
    jag hade rsl med dottern ...och fått det nu igen =( sjuuukt jobbigt med dessa krypningar 
  • Knasten83
    sweasmamma skrev 2012-06-11 07:26:04 följande:
    jag hade rsl med dottern ...och fått det nu igen =( sjuuukt jobbigt med dessa krypningar 

åå så drygt!!
    www.heddishsaker.blogg.se
  • sweasmamma
    MrsC74 skrev 2012-06-11 07:50:43 följande:
    Sweasmamma: fått svar ännu?
    nope ... hoppas på idag annars imorgon , dom sa max 1 vecka och imorgon är det 1 vecka sen ! men detta har vatt sjukt stressigt !!!

vet du om man får svar på post om det är avvikelser? eller skulle dom ringt då ? 
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-06-11 07:41:54 följande:
    åå så drygt!!
    japp... med dottern snittade jag 3 timmar/dygn , denna gången sover jag liite bättre men oftast somnar jag och sover ett par min , sen upp och gå pga krypningar ...så fortsätter det fram tills 04,30 då jag brukar somna ..sen upp 07,00 igen ...
  • kanske 4a
    Tösabiten88 skrev 2012-06-10 11:47:09 följande:
    kanske 4:a: ett stort grattis :)

Tack!
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a
    Loa skrev 2012-06-10 13:49:01 följande:
    Om bim är beräknad mens så var det i förrgår. Jag åkte och köpte ett digitalt test och det visade positivt. Nu behöver vi inte fundera mer :)

Känslan när texten gravid kommer fram är helt obeskrivbar. Stort grattis!!
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • MrsC74

Swea: de ringer vid avvikelser och man får brev om allt är bra. De borde har ringt dig nu om det var avvikelse så med stor sannolikhet såg allt bra ut.
    Vårt brev blev försenat sist pga personalbrist. Jag höll på bli galen. Hittade till slut ett nummer till lab. De fick inte säga resultatet men hon sa : om det varit avvikelse hade vi ringt. Ett brev är på väg. Gissa vilken lättand. Vore hemskt att behövda genomgå det vi gjorde en gång till.

Kram till dig.

• kanske 4a
    MirandaMay skrev 2012-06-10 22:41:02 följande:
    Hej allihopa! Har följt den här tråden länge men aldrig kommenterat eller lagt upp något. Nu är vi på andra försöket och jag tog ett test med KVÄLLSurin på äl+7 (extremt tidigt och på kvällen, jag vet. ) Jag tyckte mig se en svaaaag skugga skymta och kunde inte låta bli att trixa lite. 

Vad tror ni?
    Ska förstås ta ett imorgon bitti men bara på kul vill jag höra vad ni tror?

Det syns, nästan så jag vågar mig på ett grattis!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester