• kanske 4a

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Idag är testlagret tydligt och klart, en rejäl ökning från igår, så skönt! Väntar på att BM ska ringa mig 9.10 och sen får vi se om jag får ringa KK själv och slåss för ett tidigt VUL. Min magkänsla säger mig dock att det sitter rätt den här gången.

X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • MirandaMay

Tusen tack för era kommentarer! Jag är superpirrig, testade tidigt imorse igen men det blev inte nån större skillnad från igår kväll. Möjligtvis liiiiiite tydligare men inte mycket. Fick inte till riktigt lika bra bild men här är dagens test iaf. Äl + 8.

• Hoppas 2012

Väldigt tydligt för ÄL+8, grattis!!

ÄL ca 6 juni, BIM 22 juni , 10:e försöket, första barnet
  • sweasmamma
    MrsC74 skrev 2012-06-11 08:04:32 följande:
    Swea: de ringer vid avvikelser och man får brev om allt är bra. De borde har ringt dig nu om det var avvikelse så med stor sannolikhet såg allt bra ut.
    Vårt brev blev försenat sist pga personalbrist. Jag höll på bli galen. Hittade till slut ett nummer till lab. De fick inte säga resultatet men hon sa : om det varit avvikelse hade vi ringt. Ett brev är på väg. Gissa vilken lättand. Vore hemskt att behövda genomgå det vi gjorde en gång till.

Kram till dig.
    åh tack =) känner mig liiiite lugnare =) sen är man ju nyfiken om det är en kicka eller påg =)
  • Knasten83

Swea: ve o fasa, man behöver ju verkligen sömnen!!! :( stackare!

Hoppas på bra besked idag!

• sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-06-11 09:31:21 följande:
    Swea: ve o fasa, man behöver ju verkligen sömnen!!! :( stackare!

Hoppas på bra besked idag!
    ja det är gaaanska jobbigt =) men ..man överlever!=) dock med lite sämre humör
  • kanske 4a
    kanske 4a skrev 2012-06-11 08:14:16 följande:
    Idag är testlagret tydligt och klart, en rejäl ökning från igår, så skönt! Väntar på att BM ska ringa mig 9.10 och sen får vi se om jag får ringa KK själv och slåss för ett tidigt VUL. Min magkänsla säger mig dock att det sitter rätt den här gången.

Helt förstummad, KK ringde och gav mig en tid på onsdag utan minsta bråk! Har aldrig hänt förut. Hoppas man ser något då.
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • un poco
    kanske 4a skrev 2012-06-11 08:14:16 följande:
    Vad härligt!

Grattis igen!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester