• kanske 4a

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

MirandaMay skrev 2012-06-11 09:06:15 följande:
    Tusen tack för era kommentarer! Jag är superpirrig, testade tidigt imorse igen men det blev inte nån större skillnad från igår kväll. Möjligtvis liiiiiite tydligare men inte mycket. Fick inte till riktigt lika bra bild men här är dagens test iaf. Äl + 8.

Lite tydligare är det och jag säger definitivt grattis!! Mina var lika svaga två dagar i rad i början, först nu de börjat sätta fart.
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • MirandaMay

Alltså den här tråden är så ovärdelig! Helt fantastiskt att kunna få utomstående utlåtande. Jag lägger upp imorgon också så får vi se vad som hänt! TACK igen för kommentarerna allihopa!!!

• alexander2011
    MirandaMay skrev 2012-06-11 09:06:15 följande:
    Tusen tack för era kommentarer! Jag är superpirrig, testade tidigt imorse igen men det blev inte nån större skillnad från igår kväll. Möjligtvis liiiiiite tydligare men inte mycket. Fick inte till riktigt lika bra bild men här är dagens test iaf. Äl + 8.

WOWW att du får sånna sträck så tidigt. jag säger GRATTIS
  • alexander2011
    Nu har jag ringt bm idag. känner mig lite nere just nu.

verkar som att mensen hoppat över denna månaden oxå. vi går in på 9:e försöket. tydligen är det inte ovanligt att den hoppar över men det är så jobbigt. det KAN hända att jag inte har äl !! Jag skulle kontakta bm igen när det ahr gått 1 år sen vi startade så ska jag få en remiss till gyn.
    jag vill veta att allt står bra med äggledarna/äggstockarna o veta om jag får äl eller om jag behöver mediciner för att få igång den.

vet inte om det är lönt o ta ett test idag. troligtvis så kommer de idag på eftermiddagen.     
  • MmM

Nån som vet om detta är positivt? Är på BIM-3.

• Sol och Måne

MmM: Precis så där såg mitt test ut på bim-3 och jag är i v 15 nu så jaa, jag tror att det är positivt Glad.
    Mitt test bim-3:

• MmM
    Skrattande Åååå vad lycklig jag blir!!!! Tack alexander2011!!!
  • MmM
    Sol och Måne skrev 2012-06-11 10:30:25 följande:
    MmM: Precis så där såg mitt test ut på bim-3 och jag är i v 15 nu så jaa, jag tror att det är positivt Glad.
    Mitt test bim-3:

*hoppas*
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester