• kanske 4a

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

mammelie1891 skrev 2012-06-11 12:29:27 följande:
    På väg hem från vul, det va samma som förra gången, ofostriggraviditet. Så nu blir det abort igen.
    Neeeeeeeej det är inte sant, hur kan det vara så orättvist Rynkar på näsan. Usch jag lider så med dig, många varma kramar!! Hjärta
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a
    MmM skrev 2012-06-11 12:57:20 följande:
    Gjorde ett digitalt cb nyss och jag är gravid! Blev för nyfiken och kunde inte hålla mig trots att det inte var morgonurin!

Härligt, grattis!
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • Tasgu
    LnH skrev 2012-06-11 13:53:07 följande:
    hmmm men tog nu ett annat test och det vart helt negativt (doc morris egna märke). Iofs bara hållt mig en timme men skulle haft mensen senast i lördags. Haha fick ett fint jätte brett VITT streck på doc morris test.

Så nu väntar jag på mensen...
    hatar deras tester, aldrig visat ett skvatt. Haft två missfall i år så blivit många tester men deras känns inte bra..
  • kanske 4a
    Tasgu skrev 2012-06-11 14:16:39 följande:
    hatar deras tester, aldrig visat ett skvatt. Haft två missfall i år så blivit många tester men deras känns inte bra..

Fast jag gillar de. Fick helt blankt när jag inte var gravid och nu fick jag ett svagt streck tidigt och tydligare än testlagrets.
  • Den lilla M
    Odetta skrev 2012-06-11 13:35:51 följande:
    Dem kollar alltid under graviditeten att man inte bildar antikroppar och sedan vid förlossningen kollar dem barnets tillhörighet. Har bebis samma som dig (dvs negativt) så händer inget mer men är bebis rh+ så får du en spruta för att skydda framtida graviditeter. Konstigare än så är det inte  
    Fast det där är ju det gamla sättet.. Nu med det nya då man kan kolla rh tillhörighet mycket tidigare så då behövs inte allt det där. Utan skulle det ha visat sig i vecka 10 att jag som rh negativ hade burit på ett rh positivt barn så hade jag fått en spruta redan i vecka 20 (tror jag det var) för då finns ingen risk för att man hinner bilda några antikroppar
    bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • 2barnsmamman89
    sweasmamma skrev 2012-06-11 14:39:55 följande:
    vår lilla pojke=) är heeelt frisk 

åh vad skönt att höra!!! och grattis till liten pojk!! :D
    ♥Elina 22/1-2010♥Linnéa 21/6-2011♥BF 31/12-12♥
  • kanske 4a
    sweasmamma skrev 2012-06-11 14:39:55 följande:
    vår lilla pojke=) är heeelt frisk 

Säger grattis här med :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester