• Jess86

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten83 skrev 2012-06-12 22:38:35 följande:
    Äl+1 idag... Tur vi bokat resa idag så vi åker på torsdag, ngt annat att tänka på! :)

Hatar att vänta!

Nedräkningen kan börja! Skrattande
    Capiche skrev 2012-06-12 22:38:55 följande:
    Slutade med p piller 19 maj. Skulle ha äl kring 31 maj - 3 juni. Hade sjukt ont 3 juni på kvällen och släppte helt morgonen efter , bara ömt. Så vet inte exakt. 

Typ ÄL+8 skulle jag säga då? Testa om ett par dagar igen!
  • drömmaromsmått
    Knastintis skrev 2012-06-12 19:44:56 följande:
    Jag fick ett ultra svagt vanligt cb + imorse så köpte ett cb digitalt e det nån som fått "gravid" och plockat isär?? Skulle ta ut batteriet å kollade stickorna å där e två tydliga streck (ena lite svagare men tydligt) på ena Stickan å på den andra ett tydligt streck?!! Va tror ni? Kan s va spök från imorse? Eller tror ni jag e gravid?? Har bilder men ingen dator utan bara iPhone Så kan ej lägga upp bild

Jag har plockat isär både pos och neg digitala och alla har haft tre streck två på en och ett på andra antalet streck spelar ingen roll som jag förstått
  • Knasten83

Jess: hihi! :)) ja! Ska ta med mig lite test för vi stannar där tills det är äl+12! :) ååååå va jag önskar! Vi ska dessutom hälsa på mina svärföräldrar som har sitt sommarhus där och det hade varit mysigt att få berätta face to face, det kunde vi inte med dottern eftersom de bor så långt borta.

• alexander2011
    skumbanan skrev 2012-06-13 06:21:41 följande:
    Testet är helt negativt idag trots morgonurin :( var ett spök igår då.
    määäFörvånad det trodde jag verkligen inte att det skulle bli. trodde bergis asså att du skulle/hade plusat. vad besviken jag blev :( ta ett test till sen. säkert på att det inte syns nått???
  • skumbanan

Alex: jag ser inget. Igår kunde jag i alla fall skymta ett streck. Blä för alla dessa test.

• alexander2011
    skumbanan skrev 2012-06-13 06:39:57 följande:
    Alex: jag ser inget. Igår kunde jag i alla fall skymta ett streck. Blä för alla dessa test.
    går tyckte jag absolut att man kunde se så jag förstår inte :( ta ett test sen ikväll. vi får hoppas att det visas någonting då :S
  • skumbanan

Det kanske har varit något som inte blev något? Har haft bruna/rosa flytningar sen söndags...

• skumbanan

Det finns en skugga på morgontester men den är vit. Antar att den mest visar där ett rosa streck kunde varit.

• Knasten83

Skumbanan; jag har alltid bruna flytningar flera dar innan mens :( hoppas det inte betyder mens för dej!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester