• V79

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag tror nog att du vågar ta ett digitalt nu:) Mitt var inte starkare än ditt när jag tog mitt digitala.

Bf 25/1-13
  • Inelg
    V79 skrev 2012-06-13 08:37:27 följande:
    Jag tror nog att du vågar ta ett digitalt nu:) Mitt var inte starkare än ditt när jag tog mitt digitala.
    {#emotions_dlg.flower} Ååååååååå vad jag är nervös.. Men okey jag gör det!
  • LisaW111

God morgon tjejer, har hela 5 test jag tänkte spamma er med för analys Skrattande om det e ok =)
    Blir väl ett låångt inlägg men iaf... ska försöka få till så att jag kan kommentera varje test så ni vet vilken sort och när det är taget.   Det är så svagt så jag är väldigt osäker och behöver lite fler ögon!!!!

Inelg: Ser ju verkligen bra ut! =)  

• Jess86

Meja: Ser tyvärr inget på dina tester. Inelg: Spännande!!! Jag tror du är gravid igen!

• Inelg
    LisaW111 skrev 2012-06-13 08:41:35 följande:

God morgon tjejer, har hela 5 test jag tänkte spamma er med för analys Skrattande om det e ok =)
    Blir väl ett låångt inlägg men iaf... ska försöka få till så att jag kan kommentera varje test så ni vet vilken sort och när det är taget.   Det är så svagt så jag är väldigt osäker och behöver lite fler ögon!!!!

Inelg: Ser ju verkligen bra ut! =)  

LISA: Bring it on!!
  • Inelg
    Jess86 skrev 2012-06-13 08:41:51 följande:
    Meja: Ser tyvärr inget på dina tester. Inelg: Spännande!!! Jag tror du är gravid igen!
    Jess, jag somnade igårkväll runt 22 haha. trött som fan.
    Ska nog ta ett digitalt
  • ElinOchMarcus
    Inelg skrev 2012-06-13 07:42:27 följande:
    Brudar.. og ett igårkväll som var lika svagt som det igår morse. Nu är det morgon och dax för morgontestet. Hörde någon på en annan sida fråga mig om dessa testlagrets tester kan vara ett av dom som var fabrikationsfel med falska plus.. Jag vet inte men jag beställde i slutet av Maj iaf. Nån som vet nåt om det? Jag tänker ju att det kanske inte stiger i färg om det är fabrikationsfel -positivt.

Here they are ladies!

Jag har inte hängt med i tråden så aktivt.
    Men visst hade du fått mf ? Hur länge sen var det ?

Håller tummar och tår på + :)
  • sweasmamma
    Meja JP skrev 2012-06-13 08:37:03 följande:
    Här är de torkade testen.men äh det syns ju knappt här heller.......men om nån vill göra en snabbtrix är jag tacksam.
    Här kommer jag igen men mina knappt synliga test haha..

jag ser inte =(
  • sweasmamma
    Inelg skrev 2012-06-13 07:42:27 följande:
    Brudar.. og ett igårkväll som var lika svagt som det igår morse. Nu är det morgon och dax för morgontestet. Hörde någon på en annan sida fråga mig om dessa testlagrets tester kan vara ett av dom som var fabrikationsfel med falska plus.. Jag vet inte men jag beställde i slutet av Maj iaf. Nån som vet nåt om det? Jag tänker ju att det kanske inte stiger i färg om det är fabrikationsfel -positivt.

Here they are ladies!

jodå det syns ju bra 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester