Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Knasten: betyder säkert mens men det är ingenting jag haft någon gång förut :)
Knasten: betyder säkert mens men det är ingenting jag haft någon gång förut :)
Brudar.. og ett igårkväll som var lika svagt som det igår morse. Nu är det morgon och dax för morgontestet. Hörde någon på en annan sida fråga mig om dessa testlagrets tester kan vara ett av dom som var fabrikationsfel med falska plus.. Jag vet inte men jag beställde i slutet av Maj iaf. Nån som vet nåt om det? Jag tänker ju att det kanske inte stiger i färg om det är fabrikationsfel -positivt.
Here they are ladies!
Brudar.. og ett igårkväll som var lika svagt som det igår morse. Nu är det morgon och dax för morgontestet. Hörde någon på en annan sida fråga mig om dessa testlagrets tester kan vara ett av dom som var fabrikationsfel med falska plus.. Jag vet inte men jag beställde i slutet av Maj iaf. Nån som vet nåt om det? Jag tänker ju att det kanske inte stiger i färg om det är fabrikationsfel -positivt.
Here they are ladies!
Inelg,jag ser på dina test
Jag undrar med om ni ser ngt på mina test.
De två övre är från imorse.
Inelg,jag ser på dina test
Jag undrar med om ni ser ngt på mina test.
De två övre är från imorse.
Oj i datorn syntes det om möjligt ännu sämre,typiskt.
Ja om nån vill trixa får dom det
Tejjooorr.. hade ni vågat ta ett digitalt dest redan eller är det bara slöseri med digitalt test? Att det är för tidigt och riskerar att inte visa nåt ännu. ÄL+ 12 BIM -2.
Här är de torkade testen.men äh det syns ju knappt här heller.......men om nån vill göra en snabbtrix är jag tacksam.
Här kommer jag igen men mina knappt synliga test haha..