-
men är det fel på kasetternA också??Trixxy skrev 2012-06-19 14:37:23 följande:Dagens skörd från testlagret kom idag med LOT 120517............Plus 2 kasetter med LOT 120420... Dagen blir bara bättre och bättre.......
-
ser inget tyvärrCharin84 skrev 2012-06-19 14:40:35 följande:
Det här är taget i morse
Det här är taget några timmar efter det första, syns lite som vanligt när man lyser på det!! -
juliia24 skrev 2012-06-19 14:42:38 följande:men är det fel på kasetternA också??
Det vet jag inte,det var det jag ville testa -
Men vad håller Testlagret på med??
Ring INTE kundtjänst utan försök få tag på Anders Nilsson som är VD för dem..
Kolla denna bloggen http://anneutane.blogspot.se/ och scrolla ner till inlägget Upprättelse....
vore bättre om ni RINGDE honom och verkligen talade om allt ni skriver här, för det här är verkligen INTE okej.....att en del får veta att det är fel på en lot och sen andra får höra att det INTE är fel på dem...och att ersättning sänds ut med en lot som fått underkänt.
Begär pengarna tillbaka, och ersättning för utlägg för andra tester och stå på er, nästan så jag önskar att jag också fått problem med dem för jag brukar fanimej få som jag vill -
HA!!! jag tror till och med att jag har hans telefonnummer men tror inte man får lägga ut det här
-
Näe alltså för mig tog det 6 år innan jag vart gravid överhuvudtaget, jag o mitt ex hade försökt i 5 år,pergotime kurer efter pergotime kurer,men så tog det slut, och sen så träffade jag min man och redan efter 4 månader tog det sig, men det slutade i ma, sen 4 månader senare var jag gravid igen. Har ju pcos så jag käkade ju pergotime vid det tillfället, och bisolvon vid äl, och bidtrottningstabletter, så ja något hjälpte ju;) OCh så tror jag min man hade dem rätta spermierna osså hahaBinegar skrev 2012-06-19 14:39:04 följande:men vad hände sen? när du väl blev gravid, efter så lång tid? hur gjorde ni liksom?
-
slemtorsk i din bralla skrev 2012-06-19 14:44:39 följande:Men vad håller Testlagret på med??
Kolla denna bloggen http://anneutane.blogspot.se/ och scrolla ner till inlägget Upprättelse....
vore bättre om ni RINGDE honom och verkligen talade om allt ni skriver här, för det här är verkligen INTE okej.....att en del får veta att det är fel på en lot och sen andra får höra att det INTE är fel på dem...och att ersättning sänds ut med en lot som fått underkänt.
Begär pengarna tillbaka, och ersättning för utlägg för andra tester och stå på er, nästan så jag önskar att jag också fått problem med dem för jag brukar fanimej få som jag vill
Så med andra ord har vissa utav oss riktiga men svaga test och andra har falska?
Kundtjänst vet ingenting tydligen,jo hur man sitter på en röv -
haha dem har fått veta om dem lever ifrån mig;)slemtorsk i din bralla skrev 2012-06-19 14:44:39 följande:Men vad håller Testlagret på med??
Kolla denna bloggen anneutane.blogspot.se/ och scrolla ner till inlägget Upprättelse....
Begär pengarna tillbaka, och ersättning för utlägg för andra tester och stå på er, nästan så jag önskar att jag också fått problem med dem för jag brukar fanimej få som jag vill
Och till mig har dem ju sagt att det ÄR fel på både 120420 och 120517, men till andra säger dem annat, skapligt märkligt. -
när ska du testa kasetterna. väntar med spänningTrixxy skrev 2012-06-19 14:44:11 följande:Det vet jag inte,det var det jag ville testa
-
Varför fortsätter de då att skicka ut de defekta testerna om de vet att det är fel på dem?
juliia24 skrev 2012-06-19 14:50:18 följande:när ska du testa kasetterna. väntar med spänning
Imorrn bitti