Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Och till mig har dem ju sagt att det ÄR fel på både 120420 och 120517, men till andra säger dem annat, skapligt märkligt.
Määä ringde nyss till TL och till mig sa de att de inte var fel på dom . men de skulle skicka 20 st MED samma lotnr till mig för de hade inga andra med annat lot nr på lagret.
Till mig sa de att det INTE var nått fel på dom men jag skulle skicka tillbaka några av mina tester??
aja skit samma. jag skulle maila kort på testerna. de har testat dom och det är inget fel. hur fan ska de ha det?
Hahaha de kände iaf igen min mailadress eftersom jag har bombarderat dom det senaste hihi.
lotnr 120517 är det som det inte är nått fel på men 120420 skulle det vara säljningsstopp på om jag inte minns fel för de var de fel på, inte alla men nån enstaka test
ja ringde min gubbe nyss och bad han köpa ett annat test åt mig så får man se vad det visar.
jag funderar på om man ska ta ett nytt test nu när det inte gått 4 timmar och se vad det visar