Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Vad betyder det att bli överstimulerad då?
Vad betyder det att bli överstimulerad då?
Jo jag ser. Ska väll låta bli. Är bara så jävla desperat. :(
Tar det sig inte om några månader nu så kontaktar jag gyn....
Har försökt sen augusti så det är väll kanske inte så länge egentligen. Hade gärna börjat tidigare dock men fick inte tillbaks mensen fören i juli.
Tänkte höra lite här inne om nån har erfarenhet av progesteron vagitorier?
Vill bara klargöra att jag ska inte testa pergo. Har ju fått information nu om att det inte är bra och skulle inte riskera nått då.
Och det är därför jag frågade om progesteron nu då det är lite svårt att hitta info om det men den info jag hittat verkar det inte vara skadligt.
Tycker det är tråkigt att höra hela tiden att jag ska va glad för de barn jag har och inte stressa så mkt.
Självklart är jag glad för de barn jag har men längtar lika mkt efter ett till barn nu som när vi försökte få första barnet!
Sen är jag inte helt korkad. Jag tog till mig det ni skrev om att pergo inte är bra att ta och kommer självklart inte ta detta. Har heller inte sagt att jag ska ta progesteron utan frågade bara här inne om nån visste nått. Eftersom en vän sagt att jag kunde få av henne och att det hjälpe ägget att fästa. Jag ville bara ha information. Och istället fick jag känna mig dumförklarad och påhoppad.
Ja jag är väll ganska desperat även om vi inte försökt i flera år. Men är mitt uppe i mens och är väll allmänt nere just nu.
Visst har jag lyckats få två barn men dessa har inte direkt blivit till bara sådär. Vi har aldrig skyddat oss, jag är inte direkt superfertil tydligen....
Ja ursäkta att jag skriver och frågar. Nästa gång ska jag skita i att försöka ta reda på information om nått utan bara lita på vänner som säger att det är ok att ta....
Tack leonie för att du hjälper till att sänka mig ännu ett snäpp med ditt trevliga sätt :(
Fast du skrev ju att jag skulle sluta fråga...
Självklart kan jag tänka till men vill ju gärna ha mer info om nått jag inte vet så mkt om... Vet att jag läst om vissa i tråden som använt sånt så därför frågar jag.
Och med dig leonie så är det inte att du är ärlig utan sättet du uttrycker dig på :(
Det finns alltid sånt man inte gillar och stör sig på. Jag har läst grejer här inne jag stör mig på men det är liksom inte alltid värt att ta en strid.