• popcornplaya

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hade det bara vart cb så hade jag inte trott ett skit. Dock har jag fått på två pregtest och flera testlagret också plus att mensen är sen så det lutar nog åt att jag misstänker kemisk grav. Eller så har jag haft sjuk otur och fått spök på alla :/

• popcornplaya
    AlexandraViberg skrev 2012-06-03 13:21:39 följande:
    Hej alla tjejer!

Jag undrar vad ni SPONTANT känner när ni ser sådana här bilder på tester:
    Hur tolkar ni det?

Vill inte höra om jag är gravid eller inte, för jag vet vad jag är. :)
    Det är tester från testlagret (de breda) och bäst på test (det smala)

FIRE AWAY!

Gravid skulle jag säga spontant!
    Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • popcornplaya
    AlexandraViberg skrev 2012-06-03 13:54:01 följande:
    Tack men nej, jag är inte gravid.. Men detta är tester från denna cykel som synts ytte pytte lite (det smala är från igår på bim) men när jag duschade efter att ha tagit det så syntes det sådär mycket. Det gjorde det alltså inte innan.. så jag tror att det kom fram för att det blev fuktigt, vilket är väldigt irriterande..

Kan man skriva till dom här bolagen och påpeka att man får spökstreck mest hela tiden? För det är inte första cykeln direkt.. :P

Har du fått din mens? Vet du säkert att det är spök, kan ju va tidigt mf om du blöder nu. Ser ju ganska tydligt ut för att va spök ändå.
  • popcornplaya

Har aldrig vart med om att mina stickor nån gång visat nått om jag duschat. Och då har jag testat många gånger på morgonen och hoppat in i duschen sen.

• popcornplaya

Tuvalina: Jag har en gång fått ett sånt där smalt streck på en sticka dock inte nått som liknar det andra testet. Jag var inte gravid när jag fick det smala strecket tyvärr. Håller tummarna för dig!

• popcornplaya

Störtblöder och har sjuuuk mensvärk idag, bim+4. Med alla supersvaga test jag tagit som inte visat nån stegring direkt så misstänker jag väll kemisk grav. Så ännu ett tidigt mf då. Har liksom vart inställd på detta hela tiden eftersom testerna aldrig ville bli starkare men man blir besviken ändå.

Efter sommaren kommer jag söka hjälp i alla fall. Då har vi hållt på i över ett år. Känns inte som det är nån ide nu i sommar med alla semestrar och så. 

• popcornplaya

WTF! Förra månaden fick jag svaga, svaga streck på flera test av olika märken och mensen var sen, troligen kemisk grav. Fick då en cykel på 33 dagar istället för 28. Har ALDRIG haft kortare cykel än 28 men nu fick jag helt plötsligt på dag 25!!! Jävla skitkropp som ska hålla på såhär och aldrig kan bli gravid :(

• popcornplaya

Jag är skeptisk till kub och skulle inte lita ett skit på det. Min filosofi är att vill man inte ha ett barn med ds så gör man fvp, bryr man sig inte så gör man fvp.

Själv kommer jag göra fvp bara för att veta säkert. Men kub blir det icke.

• popcornplaya

Angeliic: jo det är ju något ökad risk för missfall om man gör fvp. Men jag litar verkligen inte på kub. Är ju bara en sannolikhet och vet flera som fått vääääldigt låg sannolikhet för ds men ut har det kommit en liten med ds ändå. Därför jag själv känner att fvp är det ända valet. Men alla tänker ju olika.

Skulle jag bli gravid igen blir det fvp som sagt. Kuben skippar jag då jag ändå inte hade litat på svaret.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester