Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Helt blanka är dom ju inte men om det är äkta vara eller bara en skugga får tiden utvisa...
Helt blanka är dom ju inte men om det är äkta vara eller bara en skugga får tiden utvisa...
Det är jättevanligt att cb visar så tyvärr.
Sänka på 22 är ju ändå inte så högt, det tyder på en virusinfektion. Hoppas det går bra för dig!
Slemmis: såg det nu :) men sitter bara med telefonen nu. Datorn är ockuperad av min 3 åring med vattkoppor som spelar Bolibompa ;) får kolla på det senare ikväll :)
Tycker också det ser vitt ut :/
Fast om man inte mår dåligt av det så kan man ju äta. Om man däremot får en massa molvärk och så och mår som swea kanske det är bäst att sluta.
Tja har man försökt ett tag blir man ju desperat. Alla reagerar ju inte som swea..... Men nu verkar det ju inte va pga boragon heller visserligen.
Och att sjukvården var skeptiska är ju ingen nyhet när det kommer till naturprodukter.
Har ju lovat mig själv att inte ta nått gravtest innan bim denna månad.... Så därför tog jag ett äl test ;) haha knappt så det syntes nått streck ens så det blev väll inget denna månaden heller :(
Äl+9 idag. Testade med äl test då jag lovat mig själv att vänta med gravtest några dagar till.
Fetnegativt äl test i alla fall :(
Nu har jag tagit mitt enda gravtest på äl+10 idag. Så negativt det kan bli. Är inte ett dugg förvånad :/