Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Det är klart! Finns liksom ingen tvekan om att du är gravid!! Men vad ska du göra på gyn?
Så då har man beställt ett par äl test och gravtest. Men bara 7 äl test och 5 gravtest så jag inte testar sönder mig. Men vill gärna ha hemma.
Bim imorgon så har inte mensen kommit tills posten kommer vid 14 tiden så blir det väll ett test imorgon. Dock brukar mensen komma på förmiddagen. Men annars har jag till kommande testning. Har vart skönt denna månad att inte testa ihjäl sig faktiskt. Bara ett gravtest taget hitills.
Men som sagt är jag allt väldigt säker på att mensen kommer. Har börjat få lite svaga känningar i ländryggen som jag alltid får innan mens nu. Molvärk hade jag lite igår och även idag så det är bara att invänta tyvärr. När jag vart gravid har jag aldrig haft några känningar i mage eller rygg innan bim.
Alexander: det finns väll mer fridaskolor eller? Vart bor du själv föresten om du har koll på att det finns en i u-valla?
Mammalinder: hoppet är väll inte ute än! När jag var på vul sist blev jag tillbakaflyttad 2 veckor!