• popcornplaya

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ja det är ju lite tidigt för mens ;)

• popcornplaya

Ja så var det bim idag då (äl+13). Ingen mens än men det sista har den kommit mitt på dagen så om några timmar lär den komma. Är så mensig man kan bli i kroppen med ont i ländryggen och mensmolande i magen. Och testen visar ju inget roligt heller förutom dom svaga,svaga spök som alltid finns där, jäkla skittest..... Men var ju tvungen att trixa lite då detta antagligen blir sista testen på några månader.
    Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • popcornplaya

Och så kom mensenGråter Så nu blir det paus i verkstan. Jag kommer nog fortfarande läsa här inne men kommer nog inte vara så aktiv, ska försöka hålla mig borta från fl så gott det går.

Är så sur på morgondagens test bara för man kan ana ett streck utan att anstränga sig för mycket, svårt att fånga på bild dock....

• popcornplaya

Sofia: bebisen i magen är alltid ca två veckor yngre än man säger eftersom ägglossningen kommer efter den sista mensens första dag dom man räknar ifrån. Så ja när du är i v.12 är ju bebisen endast 10 veckor egentligen.

• popcornplaya
    Hoppaspåenfjärde skrev 2012-02-19 14:42:22 följande:
    Har man alltid en lutealfas på 16 dagar om man har en mens cykel på 30 dar?

Jag har en menscykel på ca 30 dagar och jag har en lutealfas på 13 dagar.
  • popcornplaya
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-02-23 17:49:26 följande:
    hmmm och där syns nåt också jue.. .säkert bara spök:-/

Antar att du kommer fortsätta testa så vi får ju se om det är spök eller ej. Men nått är det ju där i alla fall.
  • popcornplaya

Hej följer er fortfarande fast ganska mkt i tystnad. Försöker ta det lite lugnt med bebisverkstan (lättare sagt än gjort). Har äl nu tror jag, har världens älmolande i allafall och myst har vi gjort i dagarna så det är ju inte helt paus i verkstan. Men har bara ett gravtest hemma och det blir tidigast bim om inte mensen kommer. Is i magen.....

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester