• popcornplaya

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2012-03-07 13:05:50 följande:
    oj ..eehh, ni som försöker igen efter missfall(3) där hade hon lagt ett vul med 2 små kottar 

Länka!!!

Flera tvillingar nu ju, vad skoj! Hade också gärna fått tvillingar, hade vart coolt!  
    Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • popcornplaya

Eq85: tyvärr får jag sådär på typ alla testlagret. Verkar bli sånna skuggor :(

Men så länge mens håller sig borta!

• popcornplaya

Fan, kunde inte låta bli att köpa cb när jag ändå var på Apoteket idag :/ jag är en svag människa!

Och som vanligt kom det upp ett fint plus när färgen sveper förbi och sen det vanliga cb spöket... Där fick jag för att jag köpte cb liksom ;)

• popcornplaya

Jennie: bim är imorgon, är på äl+12 idag.

Försökte smygta några kort på toan nyss men det blev inget bra. Och strecket var nästan borta nu efter tiden gått ut, var ju typ en timme sen jag tog testet.

Men om nån vill se så kanske jag kan maila bilderna till nån då jag bara sitter med ajfånen.

• popcornplaya

Haha ja det var rejält smygande. Tog med testet och moben upp på övervåningen när jag skulle lägga lilltjejen och smög in på toan där uppe. Stoppade testet innanför byxorna ;)

Ingen jag kan maila till?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester