• popcornplaya

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej allihopa! Var lääänge sen jag skrev nått i den här tråden men kikar in lite då och då. Var så deppig och lite knäpp sist jag skrev och mensen som vanligt kom. Självklart har jag inte blivit gravid än. Känns som det aldrig kommer bli så Rynkar på näsan

Men nu håller jag på att bli tokig på testlagrets jä*la test! Visar ju skuggor på vartenda test ju! Är på bim+1 idag. Har inte superkollen på när jag hade äl då jag försökt ta det lite lugnt och inte tänka så mkt på bebisverkstan med äl tester och så men mensen brukar va som en klocka på dag 28 i cykeln. Brukar ha äl känningar ändå så jag brukar ändå känna när jag har äl. Nu är jag då på dag 29 i cykeln.

Översta testet på bilden är från imorse och nedre från nyss. Tolkar ändå detta som neg och har lite meskänningar i magen och ryggen till och från så den vill väll bara luras lite den här månaden och bli sen. Skitmens!   

Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • popcornplaya

alexander2011 skrev 2012-06-01 18:56:39 följande:

jag tror inte att det är spök. kan du inte ta ett test imorgon igen :)

Tack för trixet Skrattande Var och handlade förut och då kunde jag inte låta bli att köpa cb och preg även om jag egentligen tycker de är skit. La in bilden nu men den hamnade dock lite konstigt.

• popcornplaya
    Meeee skrev 2012-06-01 19:57:09 följande:
    Popcorn- dom två översta testen är nya nu då? Om jag förstår rätt

Ja cb testet och preg testet är nya.
  • popcornplaya

Angående tjaffset om äl vs bim så kan jag nog hålla med båda parter lite.

Har man en regelbunden cykel så kan det ju va intressant att veta ur bimsynpunkt hur man ligger till om mensen kanske uteblivit t.ex. Men att jämföra med andra om när man kan få plus borde äl+ vara mer intressant.  

• popcornplaya

Flisan79 skrev 2012-06-01 20:06:50 följande:
    Ser svagt på båda

Meeee skrev 2012-06-01 20:09:31 följande:
    Popcorn- tycker det ser ut som att det är nått där. :) håller tummarna

Ja vi får väll se. Litar inte så värst på varken cb eller preg men ville ha nått annat test för att kolla mot mina testlagret tester som visat svagt i flera dagar. Är dock skeptisk och tror nog att det är spök på hela bunten med tester. Jag har inte sån tur att få positiva tester.
  • popcornplaya

Odetta: :) ja lite spännande är det.

Har ett cb test kvar och en testlagretsticka så det blir väll att testa imorgon igen.

• popcornplaya

Testade nu på morgonen, inte så skoj direkt. Ingen förändring från gårdagen. Så antingen får jag bara spök på alla tester jag tar eller så är det kanske en kemisk grav som jag hade i nov också. Dock fick jag lite starkare tester då innan dom blev svagare igen för att sen börja blöda.

Bim+2 idag och ingen mens än men fortsatt rejält molande i ryggen och även i magen emellanåt. Får kolla hela tiden om mensen kommit för så känns det.  
  • popcornplaya

Kan ju tillägga att när jag fått spök förr har de flesta streck kommit efter tiden nu kommer alla streck inom tiden. Så skumt och blir så less på att testen och mensen ska luras såhär Rynkar på näsan

Skulle vi lyckas få till ett till barn så blir det inga mer, orkar inte med sån här bebisverkstad igen.  

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester