• popcornplaya

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ja det är samma pappa.

• popcornplaya

Hej alla :) nu är det testtider här igen. Är på bim-6 om jag går på när jag hade äl känningar eller bim-4 om jag går på hur mensen brukar va.

Fick hem 20 tester idag från bäst på test, första gången jag provar deras stickor. Kunde ju inte hålla mig så jag testade ;p inget roligt att se dock.

• popcornplaya
    Planerar smått 14 skrev 2012-08-22 22:23:04 följande:
    varför testar så många flera dar före BIM på kvällskiss när det står på många test att morgonkiss bör användas om man testar före BIM?

För att man inte kan hålla sig ifrån testerna kanske ;) Sen testar vissa starkare på kvällen. Det viktigaste är oftast att man inte kissat på några timmar.
    Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • popcornplaya
    HoppasVidare skrev 2012-08-22 22:12:19 följande:

svagt svagt streck, dock så brett som det ska vara men väääldigt svagt. kan det vara något? Hoppas någon har lust/tid att spekulera! Bim -3 kvällskiss. Börjar se i syne, men idag är jag helt 100 på att något var där, vet dock ej om det kan vara spök. har fått massvis med spök på cb, dock bara dom tunna klassiska, inte dessa breda men svaga. Hoppas någon ser nåt!
    Fortsatt trevlig kväll på er! 
    Tycker det ser väldigt lovande ut, speciellt när det är innan bim.
  • popcornplaya
    finskaflikkan skrev 2012-08-22 22:39:08 följande:

På de översta syns de svaaagt ..

Det understa tog jag vid 14 tiden idag och det översta är från ikväll.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester