• BeMa

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Trixxy skrev 2012-06-20 12:04:54 följande:
    Jag tror alla har olika symtom.Jämför med hur du brukar ha det.Brukar du ha mensvärk innan bim?
    Ja, dagen innan BIM endast! Nu är jag ju på BIM-3, men kan ju också vara så att jag är skengravid.
    Kroppen bara skriker gravid men inte testerna =/
  • saan83

Jag har oxå mensvärk. Har haft det i flera dagar. Ska ha mens på midsaommarafton men jag har aldrig varit med om att ha så här ont i magen så många dagar innan. Fattar ingenting

• Helenmedh

Trixxy: Klockar med mitt tidtagarur på mobilen till 15 sek. Så nej. 

Någon annan som vill  uttala sig om min bild? 

• Maramina
    Charin84 skrev 2012-06-20 11:39:51 följande:
    Är det nån mer än jag som har molande värk i magen som går ut i ryggslutet o ner i benen? Har haft så här i tre dagar nu, känns nästan som mensvärk.

Jag har alltid så 2-7 dagar innan mens... Men jag hade så även då jag varit gravid
  • Helenmedh
    Är det nån mer än jag som har molande värk i magen som går ut i ryggslutet o ner i benen? Har haft så här i tre dagar nu, känns nästan som mensvärk.
    Jepp! Igår låg jag i fosterställning.. 
  • LeKaMe

Hallå tjejer! Ni som testat och fått svaga streck, efter hur lång tid kommer era streck? Jag har test från testlagret med lotnr 120307 och 120517 och har fått svaga test sen i lördags.. Men man kan ana ett två streck efter ca 3-4min. Vågar inte hoppas på plus då så många här verkar tro det e ngt fel på testen..

• Helenmedh
    LeKaMe skrev 2012-06-20 12:34:34 följande:
    Hallå tjejer! Ni som testat och fått svaga streck, efter hur lång tid kommer era streck? Jag har test från testlagret med lotnr 120307 och 120517 och har fått svaga test sen i lördags.. Men man kan ana ett två streck efter ca 3-4min. Vågar inte hoppas på plus då så många här verkar tro det e ngt fel på testen..
    Har det ökat något i styrka sen i lördags? Om det har det så tror jag på plus, om inte så är det spök.. 
  • cwittra
    Har haft det så i ett par dagar nu! har bim på söndag.. testade idag men inget plus än. :(
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester