• EQ85

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

rundaringar skrev 2012-06-20 13:28:22 följande:
    Jag vill ta ett digitalt men jag är rädd att det är förtidigt, eftersom det knappt syns på ett vanligt test.. Vad tror ni?
    jag fick ett positivt digitalt när mitt test såg ut såhär.

• Knasten83

Jag är ju supernyfiken och vill att du ska ta idag, men säkrare att vänta till imorgonbitti kanske?

• rundaringar
    EQ85 skrev 2012-06-20 13:31:22 följande:
    jag fick ett positivt digitalt när mitt test såg ut såhär.

Oj, där syns det knappt alls! Kanske vågar mig på ett digitalt? 
  • rundaringar
    Knasten83 skrev 2012-06-20 13:32:05 följande:
    Jag är ju supernyfiken och vill att du ska ta idag, men säkrare att vänta till imorgonbitti kanske?
    Om det är mig du menar, jag vill också ta idag! Om jag håller mig i många timmar så borde jag kunna ta senare ikväll, eller? Jag vill också verkligen ta nu. Ska ev ut ikväll (en kompis fyller) och är jag gravid kan jag ju inte dricka! Så vore bra att veta
  • Charin84

Jag har ett digitalt här hemma o mitt test såg ju typ ut som ditt test, men vet inte om jag vågar testa med det änObestämd

Melvin 11-09-20 <3
  • Knasten83

Rundaringar: ja det va till dej! :)

Ja det tycker jag, håll dej lite och testa!! Bra att veta för jag tror du är gravid och ska du ut känns det bäst att va säker!

• EQ85
    rundaringar skrev 2012-06-20 13:33:09 följande:
    Oj, där syns det knappt alls! Kanske vågar mig på ett digitalt? 
    efter det torkat såg det ut såhär.    kolla på ditt mot ett fönster.

med kontrast............

så ta ett digitalt
  • Charin84

Jag fick hem andra stickor idag från bastpatest, ska nog ta ett sånt senare sen o så tar jag nog det digitala i morrn.

Melvin 11-09-20 <3
  • EQ85
    Charin84 skrev 2012-06-20 13:36:09 följande:
    Jag har ett digitalt här hemma o mitt test såg ju typ ut som ditt test, men vet inte om jag vågar testa med det änObestämd
    jooorå hur ligger du till i äl+??
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester