• rundaringar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

EQ85 skrev 2012-06-20 13:37:26 följande:
    efter det torkat såg det ut såhär.    kolla på ditt mot ett fönster.

med kontrast............

så ta ett digitalt
    Typ sådär ser det ut om jag kollar mot ett fönster! inte riktigt lika "starkt" som ditt, men man ser det iaf! går inte att ta kort för det blir bara mörkt då -_- Bra kamera? Nej. 

Ska ner på stan om nån timme, kanske ska köpa ett digitalt och våga testa?

Grattis till din graviditet föresten! Hur långt gången är du? 
  • EQ85
    rundaringar skrev 2012-06-20 13:41:18 följande:
    Typ sådär ser det ut om jag kollar mot ett fönster! inte riktigt lika "starkt" som ditt, men man ser det iaf! går inte att ta kort för det blir bara mörkt då -_- Bra kamera? Nej. 

Ska ner på stan om nån timme, kanske ska köpa ett digitalt och våga testa?

Grattis till din graviditet föresten! Hur långt gången är du? 
    testa närbilds-funktionen, ofta markerad som en blomma. inte mot direkt solljus men annars sätt den mot kanten i fönstret o test så. ska visa.

tack imorgon blir det v 14+0.

• Trixxy

Jag fick ett tydligt streck förra mensperioden som lyste igenom med lampa bakom,men jag fick min mens ändå.tror inte man skall gå efter det där

• rundaringar
    EQ85 skrev 2012-06-20 13:43:55 följande:
    testa närbilds-funktionen, ofta markerad som en blomma. inte mot direkt solljus men annars sätt den mot kanten i fönstret o test så. ska visa.

tack imorgon blir det v 14+0.

Tar med mobilkamera  
  • EQ85

köp ett paket med 2 st.
    om det skulle visa neg idag så visar det garanterat pos om 3 dagar.
    annars har du ett som visar 1-2 och ett du kan ta om en vecka för att kolla så det ökar i hcg till 2-3  

• Charin84
    EQ85 skrev 2012-06-20 13:39:32 följande:
    jooorå hur ligger du till i äl+??
    Jag är på äl+9 idag, så det känns rätt tidigt än. :/ Men har haft molande värk i magen i tre dagar, känns nästan som mensvärk. 

Grattis till graviditeten
    Melvin 11-09-20 <3
  • Charin84

Den stickan som jag tog i morse syntes det nästan ingenting på, det syntes mer på det jag tog igår.

Melvin 11-09-20 <3
  • EQ85
    Charin84 skrev 2012-06-20 13:49:05 följande:
    Jag är på äl+9 idag, så det känns rätt tidigt än. :/ Men har haft molande värk i magen i tre dagar, känns nästan som mensvärk. 

tack den där värken hade jag med fast äl+5 eller 6. och sen fortsatte den hela tiden
    Trixxy skrev 2012-06-20 13:44:26 följande:
    Jag fick ett tydligt streck förra mensperioden som lyste igenom med lampa bakom,men jag fick min mens ändå.tror inte man skall gå efter det där
     lampa är en sak, det har jag fått felaktiga plus på med. men när det syns med vanligt dagsljus bakom, då finns det chans att det är ngt
  • rundaringar
    Charin84 skrev 2012-06-20 13:49:05 följande:

Jag är också på äl+9 (ev äl+8)!
  • Charin84
    EQ85 skrev 2012-06-20 13:50:58 följande:
    tack den där värken hade jag med fast äl+5 eller 6. och sen fortsatte den hela tiden

lampa är en sak, det har jag fått felaktiga plus på med. men när det syns med vanligt dagsljus bakom, då finns det chans att det är ngt
    När tog du ett digitalt då?
    Melvin 11-09-20 <3
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester