• cwittra

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Helenmedh skrev 2012-06-20 10:53:03 följande:
    Nu börjar jag misstänka spök :/ Eller vad säger ni? Är det någon stegring? Nedersta är nytt.. Kanske för att det andra är torkat som det ser mer rosa ut? Eller.. Åhh... 

Tycker mig se ett svagt streck på nedersta? Hur ser det ut om du håller mot lampa? När har du bim? :)
  • LeKaMe
    Helenmedh skrev 2012-06-20 12:37:11 följande:
    Har det ökat något i styrka sen i lördags? Om det har det så tror jag på plus, om inte så är det spök.. 

ok, ja kanske en aningens, men man ser inte direkt om det e rosa.. Jag vet nämligen inte när jag ska ha min mens då den e väldigt oregelbunden så jag utgår från när vi hade oskyddat sex senast.. Men hur många dar bör jag vänta innan testar igen?
  • isflikkan1
    Helenmedh skrev 2012-06-20 10:53:03 följande:
    Nu börjar jag misstänka spök :/ Eller vad säger ni? Är det någon stegring? Nedersta är nytt.. Kanske för att det andra är torkat som det ser mer rosa ut? Eller. Åhh...  

Det är juh ngt där HELT KLART!! Testa med digital!!
  • MandyPandy

Tack för alla Grattis! Är lite nojig att det digitala skulle visa fel, eftersom tl fortfarande visar så svagt! Men BIM idag och ingen mens än så länge iaf. Håller tummarna för er allihopa!

• cwittra

Ni som kan det här med stickorna, de små billiga, jag har beställt på tradera flera ggr, på ena står det att jag ska doppa stickan i urin i 15sek och på andra står det 3 sek?! Testerna ser ju precis likadana ut.. Hur gör ni? Jag upplever att det inte blir lika starkt kontroll-streck när man har stickan i 15 sek.. att det liksom flyter ut

• Ellenvillhabebis
    LeKaMe skrev 2012-06-20 12:34:34 följande:
    Hallå tjejer! Ni som testat och fått svaga streck, efter hur lång tid kommer era streck? Jag har test från testlagret med lotnr 120307 och 120517 och har fått svaga test sen i lördags.. Men man kan ana ett två streck efter ca 3-4min. Vågar inte hoppas på plus då så många här verkar tro det e ngt fel på testen..

Jag har från samma lit 120307... Är det fel på dom?
  • Helenmedh
    cwittra skrev 2012-06-20 12:41:43 följande:
    Tycker mig se ett svagt streck på nedersta? Hur ser det ut om du håller mot lampa? När har du bim? :)
    ja jag ser streck på båda irl, men vet inte om det ökat i styrka.. Ser rosa och fint ut mot en lampa:) 
    Bim är mellan söndag och tisdag typ.. Senaste månaderna har den hoppat ganska mycket..
    LeKaMe skrev 2012-06-20 12:45:25 följande:
    ok, ja kanske en aningens, men man ser inte direkt om det e rosa.. Jag vet nämligen inte när jag ska ha min mens då den e väldigt oregelbunden så jag utgår från när vi hade oskyddat sex senast.. Men hur många dar bör jag vänta innan testar igen?
     OKej.. Vänta två-tre dagar om du kan :) Har det ökat då är du gravid! När var oskyddat sex? 
  • Trixxy
    LeKaMe skrev 2012-06-20 12:34:34 följande:
    Hallå tjejer! Ni som testat och fått svaga streck, efter hur lång tid kommer era streck? Jag har test från testlagret med lotnr 120307 och 120517 och har fått svaga test sen i lördags.. Men man kan ana ett två streck efter ca 3-4min. Vågar inte hoppas på plus då så många här verkar tro det e ngt fel på testen..

Efter 4 minuter börjar det dyka upp
  • Helenmedh
    isflikkan1 skrev 2012-06-20 12:46:22 följande:
    Det är juh ngt där HELT KLART!! Testa med digital!!
    Hhaha ja.. Om några dagar :P 
    Ellenvillhabebis skrev 2012-06-20 13:00:50 följande:
    Jag har från samma lit 120307... Är det fel på dom?
    Ja tyvärr :/ men alla streck måste juinte vara spök, man kan ju vara gravid också

• cwittra
    Helenmedh skrev 2012-06-20 13:02:00 följande:
    ja jag ser streck på båda irl, men vet inte om det ökat i styrka.. Ser rosa och fint ut mot en lampa:) 
    Bim är mellan söndag och tisdag typ.. Senaste månaderna har den hoppat ganska mycket..

OKej.. Vänta två-tre dagar om du kan :) Har det ökat då är du gravid! När var oskyddat sex? 
    Då har vi ju Bim ungefär samtidigt! :D Jag kollade förresten igen och vred på dataskärmen då såg jag ju på båda! Så jag håller tummarna för dig! ska gå och titta på mina egna tester nu och återkommer kanske med en bild :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester