• rundaringar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Huuuuur ska jag kunna sova när jag vet att jag kanske får svar på min STORA fråga imorgon? någon mer som är vaken?

• Elisabeth85

Hej. Tänkte höra om ni har någon aning om mitt lilla problem. I måndags morse så fick jag svagt positivt på Stickan. På kvällen var det solklart plus. Men efter detta när jag testat så har det varit jätte svaga streck. Någon som varit med om det? Var ni gravida isf eller inte? Detta är ej testlagrets stickor.

• rundaringar
    Elisabeth85 skrev 2012-06-21 00:10:23 följande:
    Hej. Tänkte höra om ni har någon aning om mitt lilla problem. I måndags morse så fick jag svagt positivt på Stickan. På kvällen var det solklart plus. Men efter detta när jag testat så har det varit jätte svaga streck. Någon som varit med om det? Var ni gravida isf eller inte? Detta är ej testlagrets stickor.
    När har du BIM? Testa ta ett digitalt så får du ett säkert svar
  • cwittra

testade en gång igår och TRE gånger idag, haha... inte en endaste tillstymmelse till streck. :C
    Äl+10 idag, onsdag.

• Elisabeth85

Jag hade mens 8 maj och sen nu i juni hade jag det bara 1 dag den 7e. Ska egentligen ha äl nu men äl-testerna visar nogativt. Skulle haft det i söndags/måndags. Så om det var mens den 7e så är BIM den 3e juli.

• Knasten83

Idag åker vi hem från semestern och hemma i brevlådan hoppas jag det ligger lite test jag beställt! Kommer kaaaanske testa ikväll när vi kommer hem, annars imorgonbitti. Äl+10 idag. Inte testat sen äl+7-8 känner mig inte så hoppfull :/

• Trixxy

Samma jävla streck på morgonen igen som kommer efter 4-5 minuter.

Hade jag vart gravid så hade det blivit starkare.....bara att inse att testlagret är skit!!! Konstigt dock att det reagerar på morgonurinen men det kanske är för att testet ändrar färg pga all den gula urinen

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester