• xoraksinna

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

spillerkillern skrev 2012-06-23 12:30:14 följande:
    Jag ser ett svagt rosa steck :) Så såg mitt ut när jag plussade!
    okej.. det syns lite dåligt på bilden men är lite starkare i verkligheten. Mobilen har bara 3.2 megapixel ;)
  • Loppan8604

[quote=65478682][quote-nick]xoraksinna skrev 2012-06-23 12:24:14 följande:[/quote-nick][/quote]

Tycker också de ser ut att vara ett rosa sträck:)

• Lizz89

Någon som ser något på mina test?? Gjorde om bilden till  lite mörkare.. Strecken syns tydligare i verkligheten  än på bild..

• mammelie1891
    skumbanan skrev 2012-06-23 13:05:32 följande:
    Någon som vet om "starka" äl-smärtor kan vara förknippat med hinder i äggledarna?
    Jag brukar ha väldiga smärtor vid äl, alltså galet ont!! Men det har inte inneburit hinder för mig, utan jag blir gravid varje gång jag sexar runt äl. Det enda "hindret" är att det kan göra för ont för att jag ska vilja ligga...
    Flicka 0210 Flicka 0404 FLicka 0707
  • skumbanan

Aha, får se då. Dum som jag var tog jag en Ipren som jag nyss läste att man absolut inte skulle göra :) får satsa på nästa äl utan Ipren istället :/

• mammelie1891
    skumbanan skrev 2012-06-23 13:14:38 följande:
    Aha, får se då. Dum som jag var tog jag en Ipren som jag nyss läste att man absolut inte skulle göra :) får satsa på nästa äl utan Ipren istället :/
    Men det e väl bara så att man inte ska ta ipren om man är gravid? Vid äl spelar det väl ingen roll? Obestämd
    Flicka 0210 Flicka 0404 FLicka 0707
  • Loppan8604
    Lizz89 skrev 2012-06-23 13:08:18 följande:
    Någon som ser något på mina test?? Gjorde om bilden till  lite mörkare.. Strecken syns tydligare i verkligheten  än på bild..

Dina liknar mina lite å ja e rädd att mina e spök. Fick ett tidligare sträck igår eftermiddag för att sedan fått neg i morse.
  • skumbanan

Tyckte jag läste att vid ägglossning behövs en liten inflammation i folliken för att ägget ska släppas. Och Ipren tar ju ner det z

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester