• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten83 skrev 2012-06-24 23:22:41 följande:
    Inte fattat det där med att det kan visa pos på gravtest om det blivit befruktat men inte fäst? Det börjar väl inte produceras Hcg förän det fäst?
    vad har hänt? jag undrar om det inte kan vara så ändå. ahr fått sträck några gånger utan att det ahr varit nått. tror att om ägget är befruktat så avger det en liten mängd hcg ändå fast det inte ahr hunnit fästa sig. :(
  • Knasten83

Tack för era svar. Då kanske ngt va på gång, tur kroppen är så finurlig så den tar hand om det som inte är meningen :)

• skumbanan

Tack för alla svar om när ni hade sex i relation till positivt äl-test. Vi hade mycket sex före... Ibland två gånger om dagen. Var inte beredd på äl eftersom jag är på cykeldag 45. Hoppas någon liten spermie mött ägget!

• Loppan8604

Så då kom mensen igen. Denna gången på 16 dagen. Två dagar längre än förra cyklen :/ enligt appen så har ja ägglossning indertiden ja har mens... E de någon som vet ifall de ens e möjligt??

• Jess86

Loppan: Har du bara 16 dagar mellan menstruationerna?! Då måste du nog ringa till gyn och få lite hjälp tror jag :)

• skumbanan

Jag hade positivt äl-test 22(fredag)-23/6 (lördag)... Kanske ägget släppte på söndagen då. .. Bör kunna testa nästa söndag?

• mammelie1891

Alex: fick missfall i fredags. Trolig ofostrig graviditet igen. Så man skrapade ut det som fanns kvar (hade inte blödit ut graviditeten än, allt fanns kvar) och skickade på obduktion för utredning. Jag och mannen kommer utredas nu, är tydligen extremt ovanligt med två ofostriga graviditeter på rad.

Flicka 0210 Flicka 0404 FLicka 0707
  • Loppan8604
    Jess86 skrev 2012-06-25 09:02:47 följande:
    Loppan: Har du bara 16 dagar mellan menstruationerna?! Då måste du nog ringa till gyn och få lite hjälp tror jag :)

Jepp:( därför vet ja inte när äl eller bim för de pendlar väldigt i längd:( va hos gyn i onsdags å har fått medicin men bm sa att ja skulle vara säker att ja inte va gravid när ja började med dem. Men de e ja ju nu. Så ska hämta ut tabletterna ida.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester