• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Swea: man vet ju inte, det är lite levrat blod och klumpar, annars som vanligt. Hoppas på juli-plus nu! :)

Skönt att medicinen hjälper dej. Det lät verkligen inte trevligt det där, stackare! Du verkar va en sån olycksfågel som jag, finns det ngt att råka ut för- då gör jag det! ;)

Busunge: nä, tror inte det. Det är tydligen ganska ovanligt att man ens reagerar på det fast jag läst om en hel del som gör det. Min man märker det tydligt, frågar mig hur jag mår för jag verkar så "inbunden" och nere vid den tiden. Lätt till tårar och får paniksymtom. Vaknar av andnöd och blir rädd för att somna osv..

• Knasten83

Mammalie: åh din stackare!! Skickar en KRAM!! Trist att ni måste vänta nu men bra att ni ska bli utredda. Jag e glad att vi har den biten över.. Glad att vi tog tag i det och gjorde det! Så vet man iaf.

Det går inte så bra. Trots mina svaga plus på både tl och cb fick jag mens idag, en dag innan bim..

• sweasmamma
    mammelie1891 skrev 2012-06-24 23:05:34 följande:
    Ok. Konstigt vad hormoner kan göra... Att det blir värre liksom.. Nu ska jag ta min jättebinda jag fick på gyn o krypa ner under täcket. Det har varit en lång dag, nu ere sov dax!
    bamsekram till dig {#emotions_dlg.flower}
  • mammelie1891

Tack för kramar knasten och Swea. Och knasten; beklagar! Jag var verkligen helt säker på att det va plus på dina tester. Kanske blev du befruktad men att det inte satte sig ordentligt? Trist iaf, hoppas du plussar nästa månad. Jag hänger på o kollar. Kram!

Flicka 0210 Flicka 0404 FLicka 0707
  • Hoppas 2012

Amanda
    Yes som mensvärk hela tiden som att mensen kommer vilken sek som helst.

Skumbanan
    Hade äl dag 14 och 15.
    Hade sex 9, 12, 13, 14, 15, 17

Stor kram Mammelie!!

• Knasten83

Inte fattat det där med att det kan visa pos på gravtest om det blivit befruktat men inte fäst? Det börjar väl inte produceras Hcg förän det fäst?

• Jess86

Knasten: Det producerar hcg innan det fäst sen kan det ju även fästa "en snabbis" och lossna igen om något går fel och bli ett missfall.

• Jess86

Skumbanan: Vi hade sex dagen innan, dagen för och dagen efter positivt ÄL-test när jag blev gravid denna gång.

• alexander2011
    mammelie1891 skrev 2012-06-24 22:40:52 följande:
    Hej! Hur går det för dig knasten? Och swea med blåmärken? Själv har jag nyss kommit hem från sjukhuset. Skrapning under lokalbedövning är inget jag rekomenderar om man inte är självplågare...vilket jag tydligen är! Nu får jag inte bli gravid på några månader, nu väntar utredning!
    men hallå, vad har jag missat!!!! är inte inne jätteaktivt nu mellan mens o äl. kikar in emellanåt. varför har du gjort en skrapning *kramar om*!!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester