• Loouiiisee

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

HelenFr skrev 2012-06-24 14:55:18 följande:
    Louise: ja jag har myrkrypningar redan, sedan v 4 typ och när jag väntade dottern hade jag hela graviditeten (vad jag minns från det så var andra trimestern värst)

Okej. Hade du det innan du testade med? Jag har inte testat ännu men det har kommit mer och mer. Mestadels på kvällen när jag ska sova. Jag är ju väldigt aktiv på dagen så kan ju inte vara något sånt tycker jag. Känner du i hela kroppen eller bara i bena eller vart? Jag känner mest i bena, nästan obehagligt.
  • HelenFr

Nej inte innan jag testade nu i alla fall, men nu testade ja positivt ganska tidigt... Känner bara i benen och också mest på kvällen, framför allt när jag ska sova... Det är sjukt störande tycker jag...

• Loouiiisee
    HelenFr skrev 2012-06-24 15:15:49 följande:
    Nej inte innan jag testade nu i alla fall, men nu testade ja positivt ganska tidigt... Känner bara i benen och också mest på kvällen, framför allt när jag ska sova... Det är sjukt störande tycker jag...

Det gör jag med! Ja det är inte alls roligt. I natt låg jag bara och vred på mig. Men jag vet ju inte ens om det är för gradivitet men fattar bara inte vad det kommer ifrån. Får se vad det visar på testet när jag testar. Annars har väll kroppen balla ur helt kanske haha.
  • Lizz89

Tycker man kan ana att de är rosa i strecket men ändå så vet ja inte om man kan lita på detta test.. Alla mina stickor är med nr: 120517

• Trolltoka
    Lizz89 skrev 2012-06-24 14:03:14 följande:
    Vad tror ni? Ser ni något??

Tycker de ser ut som mina tidiga plus
    trolltoka.wordpress.com trolltoka.se *N 28+1 13/3-07♥H 40+6 29/1-10♥BF 5/1-13* thirdoneisacharm.wordpress.com
  • skumbanan

Jag bombar med frågor.. :) tror ni man kan förstöra ngt i ägglossningsprocessen genom alkohol/socker? Dumt med äl under midsommar :)

• Niicesara
    skumbanan skrev 2012-06-24 16:38:38 följande:
    Ni som blivit gravida.. När i relation till positivt äl test hade ni sex?
    Jag fick positivt på torsdag morgon och vi sexade på kvällen. Hade positivt på fredagen också och lördagen var det negativt igen.
    Enligt ultraljuden jag gjort så blev bebisen till på lördagen. :)
  • Maddox87

Någon mer som sett mitt test som vet någon som fått likadant? Kan det bli ett sånt streck fast man inte är gravid? Är så nyfiken på om det är fler här som fått så eller om det kanske är fel på testet?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester