Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Nu är det bara att hoppas att det går vägen den här gången. (har tre misfall i bagaget)
Det märkliga var att idag när jag var på gyn (fick tjata till mig en tid) så menar hon att nä det här räknar vi inte som ett missfall utan det är som en sen mens. Jävligt konstigt tycker jag eftersom jag har tagit flera gravtest som varit positiva. De jag tog innan BIM var ju visserligen jävligt svaga men på bim-dagen tog jag ju ett digitalt där det stod gravid 1-2 veckor. Min man var med när jag tog gravtestet så jag har inte hittat på det och jag har dessutom bild på testet men läkaren menade att nej, du är inte gravid. (!?!?!)
Så tydligen har alla testen visat fel!!!
Jag ville ändå börja en utredning men då sa läkaren nej det gör vi inte då du bara haft två som vi räknar som missfall. "Dessutom visar de nästan aldrig något så det är ingen ide"
inte ett dugg förstående eller sympatisk var hon, hårdhänt var hon också kärringen, känner mig nästan våldtagen. USCH känner mig helt knäckt nu....
Men va fan e detta! Så kan hon ju inte säga. Byt bm! Usch i te kul när de e hårdhänta:( också varit i den sitsen. De gör ont å de ändå de säger e "du måste slapna av"!
Stor kram till dej!