• Lizz89

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Någon som vet om testlagret är känsligare än rfsu röda?? Fick neg på rfsu idag. Men på testlagret är det fortfarande ett svagt streck.. 

• Maddox87

lizz, samma för mig. inget på rfsu röda men det svaga på billiga tester. köpta på ebay visserligen men ändå. tror att rfsu har en kämslighet åå 20. vet dock inte va dom billiga har

• sweasmamma
    Binegar skrev 2012-06-24 22:18:13 följande:
    vart har mini leonié tagit vägen??
    hon är med i lite gravidtrådar =) 
  • Knasten83

Busungar: har du nån erfarenhet av dem?

Alltså jag äter antidepp sen många år tillbaka. Men just efter pergo mår jag bläää.. Jag åt pergo 8 mån innan jag blev gravid med dottern på nionde försöket. Mådde piss då också.. Men det är isf bara i juli också sen är min man bortrest i augusti och sen blir det förhoppningsvis inseminering i sep :)

• Binegar
    sweasmamma skrev 2012-06-24 22:19:19 följande:
    hon är med i lite gravidtrådar =) 
    ah..lyllo.. Rynkar på näsan
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-06-24 22:19:50 följande:
    Hur mår du swea???

jodå det är okej =) snart v 20 =) haft ont i magen , svårt att dra upp benen mot magen för då känns det , växtvärk förhoppningsvis!!

själv?? kollade dina test , ser verkligen pos ut !! säkert det är mens nu ???

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester