• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Swea: hur gick det med blodproppen??

Ja, jag har ont också.. :(

Busungar: nej, pergo?

• Friida11

Plussade jätte tidigt på testlagrets med dottern, vad jag vet är dom rätt känsliga. Men som sagt verkar dom inte va att lita på just nu då många fått spökstreck, inklusive jag på de senaste testerna.. Skumt!

• sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-06-24 22:25:35 följande:
    Swea: hur gick det med blodproppen??

Ja, jag har ont också.. :(

Busungar: nej, pergo?

aahhh.. mf kanske =( ??

det va INGEN propp *pust* men däremot hade jag fått nån konstig infektion i vissa vener i armen , från lymfarna tydligen ! men antibiotika så det är bra nu

• Busungar0609

Knasten:
    Nej inga personliga erfarenheter! M borde du inte kunna äta ångestdämpande vid behov under pergo veckan?

• mammelie1891

Hej! Hur går det för dig knasten? Och swea med blåmärken? Själv har jag nyss kommit hem från sjukhuset. Skrapning under lokalbedövning är inget jag rekomenderar om man inte är självplågare...vilket jag tydligen är! Nu får jag inte bli gravid på några månader, nu väntar utredning!

Flicka 0210 Flicka 0404 FLicka 0707
  • HelenFr
    skumbanan skrev 2012-06-24 16:38:38 följande:
    Ni som blivit gravida.. När i relation till positivt äl test hade ni sex?

Samma dag...
  • sweasmamma
    mammelie1891 skrev 2012-06-24 22:40:52 följande:
    Hej! Hur går det för dig knasten? Och swea med blåmärken? Själv har jag nyss kommit hem från sjukhuset. Skrapning under lokalbedövning är inget jag rekomenderar om man inte är självplågare...vilket jag tydligen är! Nu får jag inte bli gravid på några månader, nu väntar utredning!

aj aj , stackare ! stor kram !!

jo det va en infektion i venerna i armen , tydligen från lymfarna , kan bero på ett liiitet sås där bakterier letat sig in , dock hittade vi inget sår men antibiotika hjälpte

• mammelie1891

Swea: skumt... :-/ Men tur att det löste sig för dig! Man blir lite nojig när man läser om såna där konstiga saker som bara dyker upp!

• sweasmamma
    mammelie1891 skrev 2012-06-24 22:58:47 följande:
    Swea: skumt... :-/ Men tur att det löste sig för dig! Man blir lite nojig när man läser om såna där konstiga saker som bara dyker upp!
    ja verkligen ! dom sa det hade inte med graviditeten att göra men allt förvärras av hormonerna =)
  • mammelie1891

Ok. Konstigt vad hormoner kan göra... Att det blir värre liksom.. Nu ska jag ta min jättebinda jag fick på gyn o krypa ner under täcket. Det har varit en lång dag, nu ere sov dax!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester