• Loppan8604

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ankena skrev 2012-06-25 22:26:39 följande:
    Nån som har nåt gott att säga om bisolvonmetoden?

Ja gar provat den... Funka inte fle mwj men ja he mens var 14-16 dag så de e nog därför :/ äter medicin mot de nu men i en tråd ha följde ned innan va där en tjej som blev gravid

Har ja för mej. Skulle rekomendera dej tabletter då den flytande tar slut pp fyra dagar om du tar full dos! Lycja tull
  • Ankena
    Loppan8604 skrev 2012-06-25 22:34:06 följande:

Ja gar provat den... Funka inte fle mwj men ja he mens var 14-16 dag så de e nog därför :/ äter medicin mot de nu men i en tråd ha följde ned innan va där en tjej som blev gravid
    Har ja för mej. Skulle rekomendera dej tabletter då den flytande tar slut pp fyra dagar om du tar full dos! Lycja tull

Jag har laddat med ett paket med typ 50 tabletter. Glömde helt bort det förra månaden, så blev jag inte gravid nu så kör vi på dom nästa cykel
  • Loppan8604
    Ankena skrev 2012-06-25 22:36:12 följande:
    Jag har laddat med ett paket med typ 50 tabletter. Glömde helt bort det förra månaden, så blev jag inte gravid nu så kör vi på dom nästa cykel

De gör ni rätt i :)
  • MissJibs

För oss (mig o karln) har en stor flaska flytande, räckt under hela mensen o fram till beräknad ÄL. Jag hoppas kunna hjälpa dig iaf :)

• Ankena
    MissJibs skrev 2012-06-25 22:41:51 följande:
    För oss (mig o karln) har en stor flaska flytande, räckt under hela mensen o fram till beräknad ÄL. Jag hoppas kunna hjälpa dig iaf :)

Jag tänkte att tabletterna är mer behändigt.. Borde väl funka lika bra?
  • Ankena
    MissJibs skrev 2012-06-25 22:46:48 följande:{#emotions_dlg.flower}
    Jadå :) bisolvon som bisolvon väl :) lycka till! ;)
  • Ankena
    MissJibs skrev 2012-06-25 22:46:48 följande:
    Jadå :) bisolvon som bisolvon väl :) lycka till! ;)
    {#emotions_dlg.flower}

Så skulle det va!   
  • Knasten83

Då börjar den eviga väntan igen. Fast denna väntan är inte värst (mens-äl), nästa är värre (äl-bim)!!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester