• LaReina

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ankena
    Vi körde flytande bisolvon på vårt allra första försök på syskon och det tog sig fan vet ej om det va bisolvonet eller om vi hade ren tur, värt att testa
    Dottern som e född 2010 blev till på 5e försöket utan några "spec" metoder..

• Jess86
    Knasten83 skrev 2012-06-25 22:59:03 följande:
    Då börjar den eviga väntan igen. Fast denna väntan är inte värst (mens-äl), nästa är värre (äl-bim)!!
    Bestämt er för om ni kör på pergo eller utan denna månad?
  • Ankena

Amandasmamma, Vår dotter blev till 4 månader efter pillerstopp utan några egentliga "försök".. Det ba blev
    Nu när man försöker så får det fan inte! Blä!

• Madelonen1

Puuh jag som trodde att jag inte hade något illamående denna grav, tji fick jag det kom ikväll med en rasande fart!

• Jennie83

Kört Bisolvon varje gång, de funkar tror ja iallafall =)
    har börjat äta vid mensens första dag 3 tabl dagligen tills jag vet att ÄL har varit.
    Denna gång åt jag även Borago.

har borgao (nästan full packa) o bisolvon över ifall nån e intresserad, inboxa mig =)    

• alexander2011
    Jennie83 skrev 2012-06-26 00:37:44 följande:

Kört Bisolvon varje gång, de funkar tror ja iallafall =)
    har börjat äta vid mensens första dag 3 tabl dagligen tills jag vet att ÄL har varit.
    Denna gång åt jag även Borago.

har borgao (nästan full packa) o bisolvon över ifall nån e intresserad, inboxa mig =)    

jag vill gärna ha båda. vad vill du ha. inboxa mig
  • Busungar0609

Marras
    Jag hade nid m nr ett trodde d va mensen som kom två dar tidigare, blödde lite sen uppehåll en dag för att sedan blöda lite igen o sen inget mer:)

• Knasten83

Jess: ja det blir pergo. :)
    Eftersom mannen ska resa bort nästan hela augusti så vet vi inte om vi får chansen den månaden så då hoppar vi pergo, vi tar denna månaden som sista.
    Sen hoppas vi att det blir inseminering i sep ju, om det inte tagit sig vill säga ;)

• MammaFia04
    Emmi11 skrev 2012-06-25 16:38:09 följande:
    jag kunde hålla mig! höll mig i 6 timmar och sen kissa jag på en clearblue. Måste pluset vara starkare? är på bim-4 och det ser ut så här. kan man hoppas på en graviditet?

Det ser ju väldigt positivt ut...Glad
    Grattis!!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester