-
Som vidrig mensvärk!Knasten83 skrev 2012-06-27 22:08:10 följande:Tusse: ont i tjejmagen som mensvärk eller i övriga magen?
-
Tusse: det hade jag också! Trodde hela tiden att jag skulle börja blöda men det drar i ligament och växer där inne så det är ingen fara. Blöder du?
Dessutom är tarmarna upp och ner så det kan göra ganska ont också -
Är nog säkert växtvärk :)Tusse Misse skrev 2012-06-27 21:55:00 följande:jag har jätteont i magen!!! kan man ha det? skiträdd nu!
-
Tusse: jag hade så jäkla mycket mensvärk från v 4-9 ungefär. Ibland gjorde det riktigt ont och jag var livrädd att börja blöda. Nu är jag i vecka 13 och lillskiten mår prima där inne såg jag på UL idag. Mensvärk
-
Tusse
Har också ont! Är i 5+4
Jag försöker tänka det är växtvärk :) -
Hoppas 2012 skrev 2012-06-27 22:44:51 följande:Tusse
Har också ont! Är i 5+4
Jag försöker tänka det är växtvärk :)
Samma här fast är bara i v.4!
Blir med nojjig när jag får ont men sticker även lite i mellanåt och strålar ner till låren.
Verkar som de flesta känner någon form av buksmärta.
Tusse: vi får försöka tänka positivt, som Hoppas2012 sa så är det säkert bara växtvärk. Nu ska vi försöka njuta av de lilla livet som växer
-
Knasten: okej, varför görs insemiering? Pga "slöa" spermier? Känner att jag inte helt har koll :)
-
Hej,
Jag vore mycket tacksam om ni ville se över och analysera (eller kanske trixa) bilderna på mitt graviditetstest från testlagret. Jag tycker mig se en skugga där strecket ska vara när jag vinklar testet. Men är det bara inbillning eller kanske ett spök?
Jag och sambon hade sex den 16 juni & 17 juni. Den 18 juni visade ÄL-testet på stegring så ”risken/chansen” att jag kan ha blivit gravid är ganska stor. Det har idag gått 10 dagar sedan stegringen. Med dottern så plussade jag ca 10 dagar efter stegringen, och då såg jag ett ganska starkt streck.
Testar jag för tidigt eller är det helt enkelt ingenting? Jag tar testat men morgonurin idag.
Det är inte så klara bilder, det är svårt att få det på små detaljer när man fotar med iphone. Så det är inte säkert att ni ser det som jag ser…
Tack på förhand!
-
Färgar gravtest av sig om man doppar dem i samma urin efter varandra?
-
Mammatillenstjärna: det finns två streck även enligt mina ögon. Men det är jättemånga som fått spökstreck av testlagrets. Köp ett annat :)