• Noomi81

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Trolltoka skrev 2012-06-28 07:57:06 följande:
    Det är ju tydligt rosa och bör inte vara det. Men som dom strulat på sistone vet man aldrig...
    Ja, det är ju det. Och till och med min man såg det, trots att han av någon anledning verkar ha väldigt svårt för att se svaga streck på vit yta.
    Vågar inte tro nåt än dock.
  • Loppan8604

Vill inte vara en glädje dödare men!!! Till alla er med tl gravstickor: ja hade inte litat på svaga strecken:( de har själva sagt att sådana streck e negativa men att kommer där ett starkare efter ett par dagar kunde de svaga vara ett tidigt positivt, men att man ska utgå från att svaga streck som inte syns tydligt e neg :/

Ringde dem i måndags å fivk den infom då ja själv fick svaga streck utan stegring , på vissa av dem ser man strecken än ida! Så va skeptiska!

• MammaTillEnStjärna

Fler som vill/kan analysera mitt test?

Jag kan påpeka att när testet torkat (efter ca. 1 timme) så var strecket starkare och jag behövde inte vrida på det för att se det. 

• Lemio

Åh jag blir så sugen på bebis och gravtester när jag läser den här tråden :p

• Loppan8604
    MammaTillEnStjärna skrev 2012-06-28 08:27:49 följande:

Jag kan påpeka att när testet torkat (efter ca. 1 timme) så var strecket starkare och jag behövde inte vrida på det för att se det. 

Så va de för mej också men tre dagar senare va de helt neg igen :/ antingen va se de spök eller också ett tidigt mf. Men själv utgår ja från ett spök. Hade dagen innan fått svaga streck på tre andra tester också:(
  • Loppan8604
    MammaTillEnStjärna skrev 2012-06-28 08:27:49 följande:

Så va de för mej också men tre dagar senare va de helt neg igen :/ antingen va se de spök eller också ett tidigt mf. Men själv utgår ja från ett spök. Hade dagen innan fått svaga streck på tre andra tester också:(
  • Tigerkakan

Kan säga att pregtestet är mycket tydligare efter att det torkat.. Medans CB är svagare...Obestämd
    Stickan från billiga tester som jag inte fick kort på är typ likadan sedan den torkat... Alla svaga, men synliga...

• Loppan8604
    Tigerkakan skrev 2012-06-28 08:34:24 följande:
    Dåliga bilder men här är de..

Så fina tester! Grattis:)
  • MammaTillEnStjärna

Då kanske det är ett spök-streck. Har dock aldrig fått något sådant, men någon gång ska vara den första!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester