• Capiche

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tigerkakan skrev 2012-06-28 08:34:24 följande:

Dåliga bilder men här är de..
    Fina pluss!! Grattis!!! :D längtar tills man själv får se detta på sina egna :)
  • Noomi81
    Loppan8604 skrev 2012-06-28 08:27:36 följande:
    Vill inte vara en glädje dödare men!!! Till alla er med tl gravstickor: ja hade inte litat på svaga strecken:( de har själva sagt att sådana streck e negativa men att kommer där ett starkare efter ett par dagar kunde de svaga vara ett tidigt positivt, men att man ska utgå från att svaga streck som inte syns tydligt e neg :/
    Ringde dem i måndags å fivk den infom då ja själv fick svaga streck utan stegring , på vissa av dem ser man strecken än ida! Så va skeptiska!
    I know, därför vågar jag som sagt inte tro något än. Dock kunde min man se strecket idag, vilket han inte kunde igår.. så jag hoppas det innebär en stegring. 
  • Tigerkakan
    Loppan8604 skrev 2012-06-28 08:36:28 följande:
    Så fina tester! Grattis:)

Tack!
    Capiche skrev 2012-06-28 08:47:30 följande:
    Fina pluss!! Grattis!!! :D längtar tills man själv får se detta på sina egna :)

Tack! Hoppas det snart blir din tur också!
  • laluna88
    Tigerkakan skrev 2012-06-28 08:34:24 följande:

Dåliga bilder men här är de..
    Hur tydliga som helst ju. Grattis ;)
  • N1987

Jag sa ju det tigerkakan! Du är graviiiiiid! Grattis och välkommen till de gravidas klubb :D

• CharlieT

Ingen som vill tolka mitt test? Oskyldig Riktigt bra tråd förrästen och stort GRATTIS till er som plussat!

• Noomi81
    CharlieT skrev 2012-06-28 09:21:39 följande:

Ingen som vill tolka mitt test? Oskyldig Riktigt bra tråd förrästen och stort GRATTIS till er som plussat!

Kan ju vara något, men såg att du testat för tre dagar sedan också... det borde väl ha blivit lite starkare sen dess. Men jag håller tummarna.
  • Loppan8604
    CharlieT skrev 2012-06-28 09:21:39 följande:
    Ingen som vill tolka mitt test?  Riktigt bra tråd förrästen och stort GRATTIS till er som plussat!

Där e ett svagt streck men de ja skrev innan gäller nog även dej tyvärr :/ hade inte litat på strecket förrän de va tydligare.
  • TessLiihten

BIM -3 idag. 
    Och jag har inte testat mig något. Kommer nog inte att göra det förrän några dagar efter BIM heller. Typ tisdag eller onsdag ska jag testa mig. Visar det plus, blir det en fin födelsedagspresent till min man som fyller år på torsdag. Någon som har något förslag hur jag kan berätta det för honom då?
    Jag jobbar natten, så det får bli på morgonen jag berättar för honom.  (isåfall) 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester