• Elmiina

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Alltså är det när man har fått 'plus' på ägglossningssticka som man ska börja sexa? Eller ska man helst ha gjort det redan innan? Är inte så haj på det här.

• Caspersmama
    Loppan8604 skrev 2012-06-28 11:17:51 följande:
    Tror dom medna att man får positivt å sedan att mensen kommer. Tidigt mf. Att Ägget ibte fäst som de ska. De e ju också därför de säger att man först ska teata på bim dagen. Men oroa dej inte:) försök att slappna av å njut av ditt plus! Kram
    Ahaaa ;) Jo tidigt mf finns ju alltid risk för såklart men ska försöka njuta så gott det går :)
  • Knasten83

Hej fina ni!

Igår diskuterade vi detta åter igen -  Testlagrets spökplus.
    Jag lovade att testa ett idag TROTS mens för att se om det gav utslag, guess what!? Jag ser ett streck, som i verkligheten är rosa dessutom... Gråter Ledsen att göra många av er besvikna..

www.heddishsaker.blogg.se
  • Trixxy

Blir så rädd när min mens inte kommer som den brukar.det absolut längsta jag haft är 30 dagar i hela mitt liv.är på dag 30 idag och inte ett tecken på mens.har gjort test som visar negativt.

Var är min mens????!!!!

Kände på livmodertappen för att se om den börjat öppna sig,men den är stängd och får inte ens in toppen på fingret,den är högt upp,lite bakåtlutaf och hård,vad fan det nu betyder!

Ge mig mens så att vi kan börja om igen!!!

• Nelliepop

Knasten.. Dina test ser inte ut som spök streck ju.. Har du varit i kontakt med testlagret?? eller provat med annat märke???

• LnH
    Elmiina skrev 2012-06-28 11:39:42 följande:
    Alltså är det när man har fått 'plus' på ägglossningssticka som man ska börja sexa? Eller ska man helst ha gjort det redan innan? Är inte så haj på det här.
    samma dag som det är positivt och dagen efter och eventuellt dagen efter det. Sedan så är man fertil några dagar innan ÄL med, Om man kollar kalendrar som räknar ut de fertila dagarn så sägs det att man ska ha 6 4 dagar innan äl och samma dag och eventuellt dagen efter äl. Så runt 5-6 dagar runt äl ska man ha. Och när ÄL test ger positivt så släpper ägget inom ex antal timmar men som mest 48 timmar efter att man har fått positivt.
  • Knasten83

Jag kollade med billiga tester dagen jag fick mens, då va det neg. Men det är ju ett spök, bara sjukt!!!!!

• Friida11

Knasten - du har ju fått positivt på dina andra test också? Det kan inte va så att du fått ett tidigt mf eller blöder trots graviditet? Kontakta mvc tycker jag..

Caspersmama- jag har också bim runt 5-7/7 kul å följas åt :) har fått svagt streck på testlagrets men vågar inte riktigt tro på de eftersom de verkar som att alla får plus på dom trots att dom inte är gravida :s håller tummarna! Ser iaf väldigt positivt ut!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester