• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

mrs caro skrev 2012-06-27 19:42:37 följande:
    Alexander 2011 ser ett streck...väääääldigt svagt...testa om nån dag igen så syns den tydligare =)
    det är inte mina bilder utan Lizz89
  • Friida11

Lizz89 - Mina test ser EXAKT likadana ut, börjar undra om de e spökstreck på dessa testlagret stickor med nr 102100.. Har du också de artnr?

Frida Isabell 16/5-2011 <3 Mamma älskar dig!!
  • HelenFr

Jag testar med grav test lite emellanåt bara för att kolla så inte HCG halten ska sjunka eller något, och idag kom teststrecket upp innan kontrollstrecket och är tre gånger så starkt minst... Har aldrig hänt för och tyckte det var lite häftigt :)

• Hotshotbabe

Såg ett svagt svagt rosa streck, som såg ut så här mot ljus.. blir det så på alla testlagrets gravtester eller?? Man vill ju så gärna ÄL+10 tror jag?
  • Friida11
    Hotshotbabe skrev 2012-06-27 20:40:49 följande:

Såg ett svagt svagt rosa streck, som såg ut så här mot ljus.. blir det så på alla testlagrets gravtester eller?? Man vill ju så gärna ÄL+10 tror jag?
    Jag ser ett streck, men verkar som alla får streck på sina testlagret stickor just nu så vet ej vad man ska tro :S Är i samma sits. Ska nog köpa CB och testa me det också. Men håller tummarna för dig!
    Frida Isabell 16/5-2011 <3 Mamma älskar dig!!
  • MHe86

Jag har bara fått en massa spök nu dom senaste månaderna på TL tester litar inte på dom längre.. i morse såg det ut som att det hade börjat stegra lite men mensen dök upp som en klocka.. lika punktlig varje gång..Rynkar på näsan Snart ger jag upp det här...

• Hotshotbabe

Friida11 skrev 2012-06-27 20:44:51 följande:
    Jag ser ett streck, men verkar som alla får streck på sina testlagret stickor just nu så vet ej vad man ska tro :S Är i samma sits. Ska nog köpa CB och testa me det också. Men håller tummarna för dig!
    Konstigt det där.. fick nåt konstigt på mitt CB med o fattar inte vrf.. följer ju bruksanvisningen till max...Titta här
    Typ ett halvt plus... testade med apotekets egna idag o nada inte ens ett strecksom kunde anas..
  • Knasten83

Jag tror att man ser en riktig stegring om det är en graviditet. Ser man bara en gnutta på 2-3 dar är det nog spök.

• Hotshotbabe
    Hoppas 2012 skrev 2012-06-27 20:46:10 följande:
    Hot
    Ser något Svagt svagt, är det inom tiden? ser du endast genom belysning?
    Yes inom tiden det syns för ögat ett svagt rosa streck men kunde ej få med det på bild tyvärr...
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester