Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Dagens bilder tagen på eftermiddan.. Inte gått på toa på 4 timmar. vad tror ni ?
Lizz: kan se något supersupersvagt, hade inte litat bara på detta utan väntat för att Isåfall se en stegring...
Har fått plus på alla testlagret jag tagit de senaste 3 dagaran serut som en stregning för varje dag.. Men känns som många får spök streck på dessa? Har ALDRIG hännt mig tidigare, vad ska man tro :S Ska nog testa CB..
Har fått plus på alla testlagret jag tagit de senaste 3 dagaran serut som en stregning för varje dag.. Men känns som många får spök streck på dessa? Har ALDRIG hännt mig tidigare, vad ska man tro :S Ska nog testa CB..
Åh. Det sprätter i hela kroppen på mig att mensen aldrig kom idag (hittills) utan bara bruna flytningar som försvann på 15 sekunder...jag är mäkta nervös alltså..bim idag o allt...nej fy nu vet jag inte hur jag ska kunna sitta still
Binegar: De började dagen efter mensen skulle kommit, sen höll det på några dagar. Jag tog ett test på BIM som var negativt, hade inga symtom alls! Men sen när det hade dragit ut på tiden så tänkte jag att jag testar igen, då kom pluset totalt oväntat! :)
Alexander 2011 ser ett streck...väääääldigt svagt...testa om nån dag igen så syns den tydligare =)
Binegar: ja kroppen är ett mysterium haha :) nej inte direkt efter men ganska snart kom ömma bröst och halsbränna! Halsbrännan sitter i ännu så får verkligen kämpa med att få i mig mat om dagarna haha :) nu har även illamåendet slagit till! Annars är jag ganska skonad :D