• skumbanan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tigerkaka: det tror jag inte. Hur ser det ut idag? :)

• Trixxy

Är nu på bim+2 eller 3 och känner att mensen kan komma nu så att man kan börja om.jag fattar inte varför den är sen alls!!! Jag är inte nervös,inte skengravid utan beredd på mens efter negativa test.

Har haft mens sen jag var 11 år och har aldrig hoppat över någon period eller dylikt.

• Tigerkakan
    skumbanan skrev 2012-06-28 06:32:07 följande:
    Tigerkaka: det tror jag inte. Hur ser det ut idag? :)

Om inte, så fick jag samma svaga streck idag fast på 3(!) olika tester av olika märken.. De syns, men svagt.. Sitter med mobilen nu, men kan lägga in bilder när jag får möjlighet att starta datorn..
  • Knasten83

Skumbanan: det är inte lätt att hålla reda på alla här inne ;)

Nä, mannen har normala spermier. Men när man tar pergo brukar man ge det 6 försök, tar det inte sig då brukar det inte hjälpa. Vi hade planerad inseminering men gav oss inte och blev gravida månad 9. Däremot sa dem att det va en lyckträff och att om vi ville ha fler barn rekommenderade dem inseminering direkt.
    Nu skulle de ha semesterstängt under sommaren så vi kör pergo i väntan på inseminering. Hm.. Va det rörigt? :)

• Noomi81

Här kommer ännu en bild till samlingen spökstreck eller ej? Från Testlagrets ökända 120517.
    Vad tror ni? 

• Trolltoka
    Noomi81 skrev 2012-06-28 07:38:34 följande:
    Här kommer ännu en bild till samlingen spökstreck eller ej? Från Testlagrets ökända 120517.

Vad tror ni? 

Det är ju tydligt rosa och bör inte vara det. Men som dom strulat på sistone vet man aldrig...
    trolltoka.wordpress.com trolltoka.se *N 28+1 13/3-07♥H 40+6 29/1-10♥BF 5/1-13* thirdoneisacharm.wordpress.com
  • Meja JP

Hej! har inte varit inne på ett par dagar så jag orkar inte läsa tillbaka allt
    Tänkte bjuda på mina fina test från TL 120517 Vad jag vet hade jag ÄL under midsommar,tror jag.
    Tråkigt att det blir såhär då TL alltid varit bra.hoppas de löser det....vore trist annars :-/
  • CharlieT

Godmorgon alla!Solig
    Imorse, på BIM-2 tog jag ett test. Hoppade in i duschen en snabbis och efter MAX 10 min såg testet ut såhär..

Ser ni två streck? Eller inbillar jag mig? För jag ser två streck utan att vinkla och vrida på testet...tror jagTungan ute Såå tacksam för lite hjälp! Är så nojjig att det är ett spökis.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester