• Loppan8604

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Snart ätit hälften av mina tabletter. 6dagar kvar! Har jätte mensvärk ida å en blödning.... Inte kul. Vet att om 8 dagar kommer ja störtblöda av dessa piller också :( ledsen å nere ida:(

Ett plus känns så avlägset juat nu:(

• Tigerkakan
    Binegar skrev 2012-06-28 12:51:39 följande:
    Bim+1...vänta..vänta..vänta..
    ingen mens och ingen mensvärk hade dock en pytteliten brun flytning igår & nyss kom en liten brun fläck i trosan. ingen mensvärk som sagt. men ömma bröst & huvudvärk..jag har inte testat än..vet inte om det är någon idé eller hur länge jag ska vänta..
    Jag testade minus i måndags på bim+8, men plussade igår två dagar senare..
  • Caspersmama

Strecket var inte jättestarkt men tydligt nog, tror min cykel är ute och cyklar, efter ma i februari var 2 första cyklarna på 40 dagar men senaste på 31, lutealfasen vet jag inte riktigt men räknade med ÄL midsommarhelgen men då blev det inget åka av, däremot helgen innan så antingen var det ÄL då eller möjligtvis början på midsommarveckan kanske?

• Binegar
    Tigerkakan skrev 2012-06-28 13:27:29 följande:
    Jag testade minus i måndags på bim+8, men plussade igår två dagar senare..
    wow! :O hade du spottings då? kände du dig gravid när du plussade? jag känner mig inte alls gravid..
    hade en liten vit flytning i förrgår tror jag det var också.
  • Jennie83

kan nån hjälpaa oss, är hos en kompis o hon ha tagit ett test som vi tycker e svagt pos här kommer bilder, analysera åt osss!!!!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester