• skumbanan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Kolla ett till :O om det är neg måste du skicka in till tl. Bilderna på båda. Man blir så ledsen av alla dessa spök.

• Niicesara
    Caspersmama skrev 2012-06-28 10:23:41 följande:
    Blev lite smått chockad, vad tror ni? Syns bättre i verkligheten men svårt att få till bra foto, vet int hur man trixar?

Tror att Du haft ägglossning tidigare eftersom Du fått ett så starkt plus. :) Är Du på BIM-7 idag?
    Hur lång lutealfas har Du?
  • Friida11

Tycker i så fall man kanske ska kontakta testlagret och be dom ta bort dessa tester då många får fel visningar! Tycker de e jätte tråkigt att de blir så! Har aldrig fått
    Såhär på TL förr

• Knasten83

Visst är det jättetråkigt!! Man får ju falska förhoppningar! :(

Ska klaga, men vet inte hur jag gör? Skrev mail till dem fick aldrig svar?

• Knasten83

Frida: man kan ju hoppas man blöder trots grav men tror snarare att det va ett tidigt mf isf..

• kanske 4a
    Knasten83 skrev 2012-06-28 12:17:43 följande:
    Jag kollade med billiga tester dagen jag fick mens, då va det neg. Men det är ju ett spök, bara sjukt!!!!!

Men det är ju sjukt!! Så där tydliga spök kan man inte få. Jag tycker vi ska bojkotta testlagret nu. Jag har just beställt 30 äl och 30 gravtest från saveon som jag alltid kört med förut. Bytte till testlagret för att jag gillar deras breda stickor. Jag har ju fått spök på de men denna gången visade de ju faktiskt rätt och tidigt. Men jag tänker ändå bojkotta de nu!

kram!  
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • Helenmedh
    CharlieT skrev 2012-06-28 08:04:27 följande:

Godmorgon alla!Solig
    Imorse, på BIM-2 tog jag ett test. Hoppade in i duschen en snabbis och efter MAX 10 min såg testet ut såhär..

Ser ni två streck? Eller inbillar jag mig? För jag ser två streck utan att vinkla och vrida på testet...tror jagTungan ute Såå tacksam för lite hjälp! Är så nojjig att det är ett spökis.
    Hade du testet i badrummet när du duschade? Isåfall så kan det uppstå streck av fukten.. Ja, tl har erkänt detta..
  • Binegar

Bim+1...vänta..vänta..vänta..
    ingen mens och ingen mensvärk hade dock en pytteliten brun flytning igår & nyss kom en liten brun fläck i trosan. ingen mensvärk som sagt. men ömma bröst & huvudvärk..jag har inte testat än..vet inte om det är någon idé eller hur länge jag ska vänta..

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester