• Snigo

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten83 skrev 2012-07-01 19:45:42 följande:
    Snigo: usch, du också? Är det familjeförhållanden som ändras? Så svårt att tänka mig varför ni behöver ta ett så hemskt beslut.. Lider med er! Hur långt gången va du?
    jag var i 9+0, jo de kan man säga =( Vi älskar varandra och ska försöka ta oss genom det. Vi får se om de någonsin blir en ny bebis, jag har svårt att tro att jag skulle vilja det. Allt känns så jobbigt just nu. har ätit en macka på 4 dagar annars bara fått i mig vatten. Jag mår inte så dåligt fysiskt just nu utan psykiskt. 
  • telgebo
    Capiche skrev 2012-07-01 20:08:40 följande:
    Tack, ja jag får testa i morgon också. :) Har sex varannan dag nu så man inte missar.  
    Det är klart bäst. Lycka till
    Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • Knasten83

Caspersmamma; ja jisses vad det kan hända mkt med kroppen vid graviditet, eller känns INGENTING!!

Stickningar osv är helt normalt!! All lycka till nu!

• Binegar
    Caspersmama skrev 2012-07-01 20:12:56 följande:
    17/2 i år, efter att ha vetat sen 31/1, mår fortfarande ganska dåligt av det men mest för att vården svek när jag behövde den som mest, dem var väldigt måna om att informera om allt som skulle göras när allt var okej men när det gick fel fick jag bara ett "det kommer ut snart" slängt i ansiktet och fick sitta hemma och vänta ut i nästan 3 veckor :/ Har dessutom ett jobb som jag inte kan bli avbytt snabbt på (kör linjetrafik, buss) och jag inte ville riskera att få missfallet under arbetstid så jag fick gå hemma utan pengar dessutom när ingen tyckte jag behövde sjukskrivas. När det väl kom så gick det på på 20 mins och höll på 4-5 timmar totalt med värkar så jag är sjukt glad ändå att jag valde att stanna hemma och vänta..
    Men det var ändå första försöket då i början på året och det här blir väl 4'e eller något sånt, hur länge har ni försökt?
    Stor kram till dig! Fy fan vilken soppa du hamnade i :(
    Jag fick MA i december 2011 och då hade vi försökt i 7 månader. Nu har 6 månader till gått & vi är fortfarande inte gravida :(
  • Ajas

Har fått ytterligare ett supersvagt knappt synbart streck, denna gång ser det rosa ut. Molvärk i magen, ömma bröst och stel i svanken. Jag ger mig f på att det är spökstreck och PMSSkrikandes

• Caspersmama
    Binegar skrev 2012-07-01 20:36:45 följande:
    Stor kram till dig! Fy fan vilken soppa du hamnade i :(
    Jag fick MA i december 2011 och då hade vi försökt i 7 månader. Nu har 6 månader till gått & vi är fortfarande inte gravida :(
    Har ni sökt någon hjälp? Dem säger att man ska göra det efter 1 år men jag vet inte hur mycket dem gör för en egentligen? Med 5-åringen tog det runt 7 månader har jag för mig men som sagt, jag var så ung då så jag oroade mig heller inte så mycket, åt både insomningstabletter och hade precis avslutat stämningshöjande när jag blev gravid nu i januari och kommer väl aldrig kunna skaka av mig det där OM jag inte hade ätit dem, hade allt varit bra då? :O

Men men, jag får försöka njuta av detta så länge det varar, har haft mardrömmar att jag ska ha 2 ma/mf innan det blir verklighet och så går jag ju och oroar mig för precis allting då jag haft mycket orosmoment omkring mig i 2-3 år nu :S
    Casper 070112, ma v.8 120217, BF 130310?
  • Ajas

Har fel dator så jag kan inte mixra med kontrasten och då syns de inte. Dessutom taskigt ljus och ilsket darrande hand men, okej Flört

Nää vad ruttet, det syns verkligen inte alls:(
  • Ajas

Ni måste ju tro att jag hittar på, men det finns ett svaaagt streck där, haha!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester